تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

August 23, 2015
8:16 یکشنبه، 1ام شهریورماه 1394
کد خبر: 72869

سواچ در نظر دارد چندین ساعت هوشمند را معرفی نماید

اگر صنعت ساعت های هوشمند را به دریایی عظیم تشبیه کنیم آنگاه می توان گفت که سواچ تنها انگشت خود را به آب این دریا زده است با این همه، آنطور که کمپانی یاد شده اظهار نموده اهدافی بسیار بزرگ را در این بازار دنبال می کند.
 
نیک هایک مدیر عامل این شرکت در مصاحبه اخیرش اظهار نموده ساعت هوشمند Touch Zero Two این شرکت که قرار است سال آینده معرفی شود (تقریبا حوالی المپیک ریودوژانیرو) صرفا یک شروع برای آن محسوب می گردد.
 
در آن زمان قطعا تلفن های هوشمند متعددی معرفی می گردند و این شرکت در کنارشان از پوشیدنی های مجهز به تکنولوژی NFC و پرداخت سیار خود نیز پرده بر می دارد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
 
 
با در نظر داشتن نویدهای روشنی که شرکت مورد بحث در مورد ارائه این محصول داده است می توان انتظار داشت که ساعت هوشمند آن، اپل واچ یا ساعت های مبتنی بر Android Wear را به چالش بکشد.
 
هایک اعلام کرده که به دنبال ساخت «یک کامپیوتر مچی» چند منظوره یا وابستگی به شرکت های دیگر برای اتمام پروژه ساخت ساعت هوشمند خود نیست. اگر به یاد داشته باشید، زمانی که مایکروسافت سرویس دیجیتالی MSN Direct را ترک کرد، داغ بزرگی را بر پیشانی سواچ گذاشت و همین مساله درسی شد برای این کمپانی تا دیگر متکی به پلتفرم شرکت های دیگر نباشد (هرقدر هم که آن پلتفرم پیشرفته باشد).
 
در مقابل، احتمال می رود که شاعد عرضه محصولاتی ساده و متمرکز باشیم که کاری بیشتر از اعلام زمان را انجام می دهند. البته هنوز برای تشخیص عملیاتی بودن این استراتژی کمی زود است و برآوردهای صورت گرفته روی سهم بازار سواچ نشان می دهد که این استراتژی نمی تواند موفق باشد. در هر صورت شنیدن این خبر که سواچ نیز تلاش دارد در حوزه ساعت های هوشمند پیشرفت کند، بسیار خوب است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.