تلفن همراه

گوشی

August 29, 2015
14:02 شنبه، 7ام شهریورماه 1394
کد خبر: 72965

اپل دعوتنامه داد

شرکت اپل برای مراسم رونمایی از آیفون‌ها و محصولات جدید خود دعوتنامه صادر کرد.
 
شرکت اپل برای مراسم رونمایی از آیفون‌ها و محصولات جدید خود که نهم سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود دعوتنامه فرستاد.
 
گمان می‌رود این شرکت از نسخه جدید آیفون و تلویزیون اپل و یک سری دیگر از آپدیت‌های نرم‌افزاری برای ساعت هوشمند اپل و سیستم عامل آی.اُ.اس رونمایی کند.
 
در دعوت‌نامه اپل آمده است: "هی سیری، خبری به ما بده؟!" و دستیار صوتی اپل در پاسخ می‌گوید شنیده‌ام رخدادی بزرگ در نهم سپتامبر اتفاق خواهد افتاد.
 
به گفته پایگاه خبری مک رومرز که معمولا اخبار شرکت اپل را پوشش می‌دهد در مراسم امسال اپل احتمالا آیفون شش اس و شش اس پلاس که گفته می‌شود از یک نوع آلومینیوم خاص ساخته شده و دارای فناوری فورس تاچ هستند رونمایی خواهد شد.
 
فناوری فورس تاچ در نمایشگر آیفون جدید باعث می‌شود که نمایشگر با توجه به میزان فشاری که کاربر به آن وارد می‌کند واکنش متفاوتی داشته باشد.
 
همچنین آیفون جدید دارای دوربین ارتقا یافته نسبت به نسخه‌های قبلی است.
 
در این مراسم همچنین شرکت اپل از تلویزیون خود رونمایی خواهد کرد. این ست آپ باکس جدید اپل احتمالا دارای یک پردازشگر A8 ، کنترل از راه دور لمسی و یک سیستم نرم‌افزاری است که از اپ استور پشتیبانی می‌کند.
 
همچنین پیش‌بینی می‌شود اپل در این مراسم نسخه به روز شده آی ا اس 9 و سیستم عامل ساعت هوشمند خود را ارائه کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.