تبلت

تلفن همراه

September 2, 2015
10:45 چهارشنبه، 11ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73036

ایسوس عرضه کرد: اولین تبلت قابل تغییر در دنیا

تبلت های سری جدید ایسوس با نام ZenPad یک حس لوکس بودن را فراهم می آورد.
 
ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس امسال سری جدید تبلت های خود ، با نام ZenPad  را معرفی نمود. از بارز ترین ویژگی های این سری از تبلت های ایسوس می توان به فناوری های انحصاری جدید مانند Visual Master، صدای DTS-HD  ،قابلیت تغییر قاب و رنگ توسط کاربر اشاره نمود.
 
در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 ایسوس یک دو جین از محصولات و فناوری ها جدید خود را معرفی نمود و از سری محصولات جدیدی که در این نمایشگاه معرفی شد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت سری جدید تبلت های این شرکت با نام ZenPad بود. این سری از تبلت ها شامل مدل های ZenPad C7.0،ZenPad 7.0 ،ZendPad 8.0 و ZenPad 10 می شود و در سایز های 7 اینچ،8 اینچ و 10 اینچ عرضه خواهد شد.
اما حال به مرور ویژگی ها این سری می پردازیم.
 
این سری از تبلت های ایسوس از صفحه نمایش با کیفیت و با زاویه دید گسترده بهره می برند. ایسوس اعلام نموده از پنل IPS در صفحه نمایش این سری از محصولات استفاده نموده است. یکی از نکات قابل توجه در مورد این مدل ها می توان به درصد بیشتر صفحه نمایش نسبت به کل ابعاد محصول اشاره نمود. به طور مثال ASUS ZenPad Z380 از 76.5% صفحه نمایش بهره می برد و این در صورتی است که در محصولات مشابه این رقم به 71.3% می رسد و این بدان معنی می باشد که چشم کاربر بیشتر درگیر صفحه نمایش خواهد بود. اما این تمام ماجرا نیست. ایسوس در زمینه صفحه نمایش این سری از تبلت های خود فناوری منحصر به فردی به نام  VisualMaster  معرفی نموده است. در واقع در دل VisualMaster دو فناوری دیگر با نام هایASUS Tru2Life و ASUS TruVivid قرار گرفته است.
 
وظیفه فناوری Tru2Life پردازش تک تک پیکسل ها قبل از نمایش و بهبود کیفیت آنها می باشد. به طوری که هر پیکسل قبل از نمایش بررسی شده و مواردی مانند وضوح و شفافیت بهبود میابد. این کار به صورت هوشمند انجام می شود  نتیجه آن خلق تصاویر بسیار با کیفیت و واقعی می باشد.
 
ASUS TruVivid شفافیت ،درخشانی و همچنین میزان تاخیر تاچ صفحه نمایش را بهبود می بخشد. این موضوع به واسطه ساخت صفحه نمایش با تکنولوژی جدید می باشد که در آن به جای 6 لایه متداول صفحه نمایش فقط از 2 لایه استفاده شده است. سری ZenPad اولین تبلت در دنیا می باشد که به فناوری DTS-HD مجهز می باشد. این موضوع به همراه فناوری ASUS SonicMaster کیفیت صدای بسیار عالی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
 
همانطور که پیشتر بدان اشاره شد این سری اولین تبلت در دنیا با قابلیت تغییر می باشد. بدین صورت که برای این سری کاور های مختلفی با کاربرد های گوناگون طراحی و عرضه شده است که کاربران می توانند جداگانه آن را تهیه نمایند. به طور مثال کسانیکه به دنبال عمر باتری بیشتر می باشند میتوانند کاور مخصوص این سری مجهز به باتری را تهیه نمایند و یا کسانیکه به دنبال صدای بهتر و فراگیر تر می باشند می توانند Audio Cover را انتخاب نمایند که مجهز به بلندگو 5.1 با تکنولوژی DTS-HD می باشد.
 
.این سری از تبلت های ایسوس به پردازنده چهار هسته ای Intel Atom X3 از نوع 64 بیت مجهز می باشند. لازم به ذکر است که این سری جدید به بزودی وارد بازار ایران خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.