تلفن همراه

سخت‌افزار

گوشی

September 4, 2015
14:05 جمعه، 13ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73116

گوشی ZTE Axon Elite وارد بازار جهانی شد

برند گوشی‌های هوشمند Axon ساخت شرکت ZTE تاکنون در چین عرضه می‌شد که بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌ها چند مدل محدود از آن در بازار آمریکا به فروش رسید. ولی این شرکت چینی تصمیم گرفته است از پایان ماه جاری گوشی هوشمند ZTE Axon Elite را به صورت گسترده وارد بازار جهانی کند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هوشمند در مرحله نخست وارد اروپا می‌شود و به صورت همزمان امکان خرید آن در دیگر نقاط جهان از طریق حراجی آنلاین eBay وجود دارد.

شرکت ZTE توضیح داد که از تاریخ 24 سپتامبر کلیه کاربران در کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا می‌توانند این گوشی هوشمند پیشرفته را با قیمت 420 یورو معادل 300 پوند خریداری کنند.

اما ZTE قصد دارد پس از گذشت مدت کوتاه با همکاری شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای MediaMarkt شعبات فراوانی را در کشور آلمان افتتاح کند. همچنین قرار شده است شرکت Brick-and-mortar فروشگاه‌های این شرکت چینی را در اسپانیا افتتاح کند و پس از آن هم فرانسه این فرآیند را پیش‌روی خود ببیند.

گوشی هوشمند ZTE Axon Elite برای فروش به صورت مستقیم برنامه‌های گسترده‌تری پیش‌روی خود دارد و بر این اساس قرار است پایان ماه جاری میلادی در کشورهای ترکیه، مکزیک، سنگاپور، مالزی، تایلند، هنگ‌کنگ، روسیه و فیلیپین عرضه شود. البته قیمت نهایی این محصول برای این گروه از کشورها هنوز اعلام نشده است.

نکته قابل ملاحظه در گوشی هوشمند ZTE Axon Elite سیستم تنظیمات دوگانه برای دوربین دیجیتالی است. این گوشی دو حسگر 13 و 2 مگاپیکسلی را در خود جا داده است که برای عمق دادن به تصویر به صورت همزمان از آنها استفاده می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های متمایز این گوشی هوشمند می‌توان به سیستم امنیت بیومتریک سه گانه شامل تشخیص اثر انگشت، تشخیص صدا و اسکن چشم اشاره کرد. این گوشی چینی نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با کیفیت 1080 پیکسل دارد و تراشه مرکزی آن از نوع Snapdragon 810 است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.