تلفن همراه

آگهی‌های ویدیویی در اینستاگرام 30 ثانیه‌ای می‌شوند

اینستاگرام در بیانیه رسمی خود اعلام کرد که از این پس به کس و کارها امکان می‌دهد آگهی‌های تبلیغاتی ویدیویی خود را با طول 30 ثانیه روی این پلتفرم منتشر کنند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، با این تغییر برندها می‌توانند فرمت جدید برای انتشار عکس‌های خود در اندازها‌های مختلف را مورد استفاده قرار دهند و تصاویر ویدیویی را با طول بیشتر به اشتراک بگذارند.

شرکت ایسنتاگرام که از زیرمجموعه‌های فیس‌بوک محسوب می‌شود اعلام کرد از تاریخ 30 سپتامبر به بعد امکان انتشار آگهی‌های تبلیغاتی را در 30 کشور مختلف جهان از جمله ایتالیا، اسپانیا، مکزیک، هند و کره جنوبی فراهم می‌کند.

در بیانیه این شبکه اجتماعی گفته شد که اینستاگرام در حال توسعه ابزارهای ویژه‌ای است که تا امکان دسترسی هرچه بیشتر به فیس‌بوک و اینستاگرام را برای کاربران فراهم کند. این شبکه اجتماعی محصول جدیدی با نام Marquee توسعه می‌دهد که امکان انتشار تصاویر ویدیویی کوتاه را آسان می‌کند.


​​