تلفن همراه

گوشی

September 20, 2015
12:17 یکشنبه، 29ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73398

ایسوس مدل جدید گوشی ZenFone 2 را معرفی کرد

مدل جدید گوشی ZenFone 2 از 4 گیگابایت رم بهره می‌برد و 229 دلار قیمت دارد.
 
افرادی که می‌خواهند تلفن همراه میان‌رده خریداری کنند، اکنون یک گزینه دیگر هم برای خرید در اختیار دارند. مدل جدید گوشی ZenFone 2 شرکت ایسوس از ویژگی‌های سخت‌افزاری مناسبی بهره می‌برد و قیمت خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.
 
ایسوس برای گوشی ZenFone 2 از 4 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده و آن را با قیمت 229 دلار به فروش می‌رساند. با توجه به نقدهای منتشر شده، کاربران با پرداخت قیمت مناسب یک محصول خوب در اختیار خواهند داشت. البته شرکت ایسوس در گذشته دو مدل دیگر هم از ZenFone 2‌ راهی بازار کرده بود. یک مدل از دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه بهره می‌برد که 199 دلار قیمت داشت. مدل دیگر هم 4 گیگابایت رم داشت و با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده بود که کاربران می‌توانستند آن را با قیمت 299 دلار خریداری کنند.
 
مدل جدید برای افرادی مناسب است که به حافظه داخلی کمی نیاز دارند، اما می‌خواهند سرعت کافی برای اجرای برنامه‌ها داشته باشند. بسیاری از نقدها به این موضوع اشاره کردند که این گوشی ارزان‌ترین محصولی است که با چهار گیگابایت رم ساخته شده است.
 
این مدل جدید از یک پردازنده چهار هسته‌ای اتم شرکت اینتل با سرعت 1.8 گیگاهرتز استفاده می‌کند. همچنین این مدل از گوشی ZenFone 2 با شماره Z3560 راهی بازار شده است. این محصول جدید ایسوس از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1080×1920 پیکسل بهره می‌برد. صفحه نمایش آن از Gorilla Glass 3 استفاده می‌کند که در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.