تبلت

تلفن همراه

September 23, 2015
20:37 چهارشنبه، 1ام مهرماه 1394
کد خبر: 73447

9 مورد درباره تبلت Tab S2 سامسونگ که باید بدانید

امروزه تبلت‌ها جای خود را در زندگی روزمره نیز بازکرده‌اند؛ از وبگردی گرفته تا خواندن کتاب‌های الکترونیکی، تماشای ویدیو و پخش موسیقی. شرکت سامسونگ نیز به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه فناوری، تبلت جدیدی طراحی کرده که با توجه به ویژگی‌هایی نوآورانه و طراحی جذاب و بسیار باریک، دوران جدیدی از ابزارهای دستی را نوید می‌دهد. تبلت S2 Galaxy Tab دستگاهی فوق‌العاده با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب است؛ و اما 9 ویژگی اصلی که درباره این تبلت باید بدانید:
 
قابلیت حمل بسیار راحت
وقتی در جست‌وجوی مطلبی هستیم یا هنگام مطالعه، نیاز به دستگاهی داریم که نه مانند لپ‌تاپ بزرگ باشد و نه مثل تلفن‌همراه کوچک، مناسب‌ترین گزینه تبلت‌ها هستند. تبلت Galaxy Tab S2 با داشتن ضخامت 5.6 میلی‌متر، و ابعاد 9.7 و 8.0 اینچی، دقیقاً همان دستگاهی است که نیاز دارید. حمل این دستگاه به عنوان سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت، مانند نگه داشتن یک مجله سبک یا یک لیوان قهوه است. تبلت TAB S2 به راحتی در یک کیف کوچک قرار می‌گیرد و به آسانی حتی با یک دست نیز نگه داشته می‌شود.
 
رنگ‌های واقعی
احتمالاً برای شما هم پیش آمده که محصولی از یک فروشگاه آنلاین بخرید و سپس زمان تحویل، متوجه شوید رنگ آن کاملاً متفاوت با چیزی است که سفارش داده‌اید. تبلت TAB S2 با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش Super AMOLED، رنگ‌های طبیعی را در واقعی‌ترین شکل خود نمایش می‌دهد تا دیگر چنین تجربیاتی هرگز رخ ندهد. همچنین در این تبلت عکس‌ها و فیلم‌ها از شفافیت بیشتری برخوردار هستند؛ به علاوه، به دلیل داشتن نسبت کنتراست بالاتر جزییات بیشتری نیز به نمایش درمی‌آید.
 
قابلیت خواندن بهتر
صفحه‌نمایش خیره‌کننده Super AMOLED تبلتTAB S2 ، آن را به بهترین گزینه برای خواندن و تماشا کردن تبدیل می‌کند. این تبلت با فراهم کردن تجربه‌ای مشابه خواندن رسانه‌های کاغذی، مطالعه محتوای دیجیتال از قبیل کتاب‌های الکترونیکی را راحت و دلپذیر می‌سازد. همچنین حالت reading-optimized ratio به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون حواس‌پرتی ناشی از حاشیه‌های غیرضروری، به راحتی و با تمرکز بیشتری مطالعه کند. علاوه بر این، «حالت مطالعه» (Reading Mode) فشار بر چشم را کاهش می‌دهد و امکان مطالعه طولانی‌تر بدون خستگی چشم را فراهم می‌کند.
 
بهره‌وری در حین حرکت
اگر در یک محیط کاری پرسرعت مانند استارتاپ‌ها مشغول هستید، تبلت TAB S2 بهترین گزینه برای افزایش بهره‌وری محیط کار و مدیریت وظایف در حین حرکت است. این تبلت برای چنین فضاهایی راه‌حلی ارائه می‌دهد که امکان ساخت و ویرایش فایل‌های متنی را فراهم می‌کند؛ کاری که در حالت عادی تنها با رایانه شخصی و لپ‌تاپ قابل انجام است. این تبلت برای کسانی که ممکن است برای تایپ کردن، با صفحه لمسی راحت نباشند، نیز راه‌حلی اندیشیده، صفحه‌‌کلید جلد کتابی (Book Cover Design Keyboard) علاوه بر فراهم کردن تجربه‌ای مانند کار با رایانه شخصی، از قابلیت حمل دستگاه نیز نمی‌کاهد.
 
همچنین برای دسترسی به فایل‌هایی که روی کامپیوتر شخصی یا لپ‌تاپ شما ذخیره شده است، ابزار ذخیره‌سازی وان درایو (One Drive) مبتنی بر Cloud طراحی شده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در همه دستگاه‌های‌ خود به محتوای موردنظر، دسترسی داشته باشند.
 
دوری از سیم
فناوری بلوتوث کم‌مصرف (BLE) یعنی خداحافظی با کابل‌های پردردسر! این فناوری تبلت، تلویزیون و تلفن‌همراه را به طور خودکار به یکدیگر متصل می‌کند و ارائه یک فایل پاورپوینت یا تماشای تلویزیون را تنها با لمس یک دکمه ممکن می‌سازد. 
 
مأموریت: چندمنظوره بودن
اگر می‌خواهید در هنگام گپ زدن با دوستانتان، ویدیو تماشا کنید، فایلی را مرور کنید یا همزمان یادداشت بردارید، امکان نمایشِ مجزای (split view) تبلت، همه آن‌ها را برایتان ممکن می‌سازد. تبلت TAB S2 نیاز به انجام چند کار همزمان با یکدیگر را برطرف می‌کند و به کاربر، توانایی دسترسی و اجرای اَپ‌های متعدد را در زمان واحد می‌دهد.
 
امنیت برتر
امنیت فایل‌ها، شماره‌ها و تماس‌ها برای همه کاربران مهم است، اما به خاطر سپردن گذرواژه‌ها و وارد کردن آن‌ها نیز کار بسیار سختی است. با فناوری اسکن اثر انگشت، تبلت TAB S2 به سادگی کاربر اصلی را شناسایی و امنیت اطلاعات را حفظ می‌کند. همچنین آنتی‌ویروسی که از پیش نصب شده، با افزودن یک لایه امنیتی بیشتر، به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دستگاه‌ همیشه حفاظت می‌شود.
 
دوربینی برای همه حالت‌های نوری
یک تبلت، بدون دوربین خوب قطعاً چیزی کم دارد. تبلت TAB S2 با دریچه دیافراگم بزرگ‌تر لنز، نسبت به مدل قبلی امکان جذب 35 درصد نور بیشتر را فراهم می‌کند. همچنین این تبلت می‎تواند حتی در شرایط کم‌نور، عکس‌هایی با روشنایی بیشتر و کیفیت بهتر، ثبت کند. 
 
این روزها، قابلیت‌های گوناگون تبلت‌ها از جمله چندمنظوره بودن و قابلیت حمل آسان، نه تنها به مدیریت بهتر زمان کمک می‌کند، بلکه بهره‌وری را نیز افزایش می‌دهد. قابلیت‌هایی که نمایانگر دلیل گرایش روزافزون به استفاده از تبلت‌ها است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.