تلفن همراه

گوشی

October 2, 2015
15:17 جمعه، 10ام مهرماه 1394
کد خبر: 73622

ال‌جی با افزایش فروش در بخش موبایل مواجه خواهد شد

مدیرعامل بخش موبایل شرکت ال‌جی، امیدوار است که این شرکت بتواند در سه ماهه چهار سال 2015 تعداد بیشتری تلفن‌همراه به فروش برساند.
 
چو جونو (Cho Juno) مدیرعامل قسمت موبایل شرکت ال‌جی در گفتگویی با سایت رویترز گفته که این شرکت در سه ماهه چهارم سال 2015 تلفن‌های همراه بیشتری خواهد فروخت و محصولات سطح بالا و میان‌رده آن‌ها با موفقیت‌های بیشتری دربازار مواجه می‌شوند. این شرکت در روز گذشته تلفن همراه هوشمند V10 را معرفی کرد که از دو صفحه نمایش بهره می‌برد. همچنین دو عدد دوربین جلو هم برای آن در نظر گرفته شده است. در کنار این تلفن‌همراه، ال‌جی نسل دوم ساعت هوشمند Urbane را هم معرفی کرد که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.
 
چو جونو نگفت که ال‌جی قصد دارد چه تعداد گوشی به فروش برساند اما در ابتدا باید شرایط بهتری را در کشور کره به‌دست بیاورد. در سه ماهه دوم سال 2015 این شرکت شاهد کاهش 99.7 درصدی سود عملیاتی خودش بوده است.
این مقام ارشد شرکت ال‌جی به این موضوع اشاره کرد که این شرکت در آینده سرویس پرداخت به وسیله موبایل خودش را راه‌اندازی خواهد کرد و به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می‌کند.
 
 
شرکت ال‌جی چند روز پیش گوشی نکسوس 5X را معرفی کرد که می‌تواند فروش خوبی به‌همراه داشته باشد. همچنین شایعاتی درباره گوشی G4 Pro هم منتشر شده که احتمال دارد در چند روز آینده به‌نمایش در بیاید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.