تلفن همراه

گوشی

October 2, 2015
15:23 جمعه، 10ام مهرماه 1394
کد خبر: 73624

شارپ سه تلفن‌همراه جدید معرفی کرد

شارپ سه گوشی جدید به نام Aquos Zeta، Aquos Compact و Sharp Disney را معرفی کرد.
 
شرکت شارت سه تلفن همراه هوشمند جدید معرفی کرده است که فعلا در کشور ژاپن عرضه می‌شوند. شارت برای این گوشی‌ها از طراحی EDGEST استفاده کرده که باعث شده فاصله صفحه نمایش به لبه‌ها بسیار کم باشد. این سه گوشی از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 808 که یک پردازنده شش هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز را در خودش قرار داده، استفاده می‌کنند. پردازنده گرافیکی Adreno 418 هم روی این چیپ‌ست به‌کار رفته است.
 
مدل اول که Aqous Zeta نام دارد از صفحه نمایش 5.3 اینچی Full HD با Gorilla Glass 4 بهره می‌برد. سنسور تشخیص اثر انگشت، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هم روی آن قرار گرفته است. یک دوربین 13.1 مگاپیکسلی در پشت با دیافراگم f/1.9 با قابلیت فوکووس خودکار روی آن قرار گرفته است. دوربین جلوی آن هم 8 مگاپیکسل است. این گوشی از استاندارد IP 55/58 برخوردار است که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد وخاک مقاوم باشد. برای Aqous Zeta از باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 5.1 استفاده شده است. پشتیبانی از شبکه 4G یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آید.
 
گوشی دوم Aquos Compact نام دارد که از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با دقت تصویر 1080×1920 پیکسل بهره می‌برد. این گوشی هم 3 گیگابایت رم دارد و از 16 گیگابایت حافظه داخلی برای آن استفاده شده است. این گوشی از دوبین پشت 13.1 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. باتری به کار رفته در آن هم 2810 میلی‌آمپر ساعت است. گوشی Aqous Compact از استاندارد IP 65/68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر آب و گرد و خاک مقاوم باشد. این گوشی از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.
 
آخرین گوشی شرکت شارپ هم به شکل خاص برای علاقه‌مندان به دیزنی (Disney) طراحی شده است. این گوشی دیزنی شارپ (Disney Sharp) نام دارد که از نظر سخت‌افزاری کاملا مشابه گوشی Aquos Compact است. البته برای این محصول مضامین مختلفی از سوی شرکت دیزنی به شکل رایگان عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.