امنیت

فناوری اطلاعات

October 3, 2015
11:40 شنبه، 11ام مهرماه 1394
کد خبر: 73631

نخستین همایش ملی «امنیت، کیفیت و زیرساخت فناوری اطلاعات»

نخستین همایش ملی «امنیت، کیفیت و زیرساخت فناوری اطلاعات»، ۱۲ مهرماه امسال در پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 
این همایش توسط شرکت «TÜV NORD Iran»، عضو هولدینگ بین‌المللی TÜV NORD Group و با حمایت مراجع تخصصی چون دانشکده مهندسی صنایع پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، این همایش به منظور اشاعه دانش فنی و به ‌اشتراک‌گذاری تجربیات کاربردی ارزشمند در زمینه ارزشیابی فناوری اطلاعات، با تأکید بر محصولات و خدمات به‌ روز شرکت‌های TÜV NORD وTÜV IT و با تمرکز بر ارائه دستاوردهای نوین جهانی برگزار می‌شود.
 
از محورهای این همایش می‌توان به «ارائه آخرین یافته‌های علمی، فنی، پژوهشی و تجربی مرتبط با مباحث تخصصی همایش»، «ارائه بهترین تجارب موجود در زمینه موضوعات همایش» و «محصولات و خدمات نوین شرکت برگزارکننده و سایر سازمان‌های دارای تخصص مرتبط» اشاره کرد.
 
همچنین در این همایش مباحث تخصصی همچون «ارزیابی انطباق در حوزه امنیت محصولات و خدمات فناوری اطلاعات از قبیل ارزیابی امنیت فضای سایبر و امنیت شبکه پرداخت»، «ارزیابی انطباق در حوزه کیفیت محصولات و خدمات فناوری اطلاعات از قبیل ارزیابی کیفیت کد منبع و رابط کاربری نرم‌افزار و نیز ارزیابی برنامه‌های موبایل»، «ارزیابی انطباق در حوزه زیرساخت محصولات و خدمات فناوری اطلاعات از قبیل ارزیابی مراکز داده» و « ضرورت ارزیابی انطباق محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و نشان‌های اعتماد (Trust) قابل اعطا به محصولات و خدمات فناوری اطلاعات» مطرح و بررسی می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.