تلفن همراه

گوشی

October 3, 2015
18:13 شنبه، 11ام مهرماه 1394
کد خبر: 73649

آرزوی اپل برای تولید گوشی هوشمند مخصوص سازمان‌ها

«تیم کوک» مدیرعامل اپل طی گفت‌وگوی دوستانه خود با «آرون لیوای» مدیرعامل شرکت Box در برنامه BoxWorks به برخی نکته‌های جالب را در مورد این مسئله اشاره کرد که چرا این شرکت بزرگ که برای مدت‌های طولانی فناوری‌های مصرفی تولید می‌کرد، هم‌اکنون به یک محور اصلی برای سازمان‌ها تبدیل شده است.
 
کوک گفت: «ما همیشه سعی کردیم ابزارهایی تولید کنیم تا از طریق آنها به مردم امکاناتی دهیم که بدون آنها نمی‌توانند انجام دهند. برای مدت طولانی زمانی که بازار به دو بخش خدمات خانگی و سازمانی تبدیل شد، ما تمرکز اصلی خود را بر کاربران خانگی قرار دادیم».
 
ولی کوک توضیح داد که این مسئله تا اندازه‌ای فروکش کرده است و مردم دیگر به فناوری خود به این گونه نگاه نمی‌کنند. در بازار کنونی هیچ گوشی هوشمند ویژه برای سازمان‌ها وجود ندارد و هیچ اتومبیل ویژه‌ای برای سازمان‌ها ارائه نشده است. در عوض، آنچه که باعث می‌شود دستگاه‌ها برای مصارف خانگی کاربری بالایی داشته باشند، همان مسئله باعث می‌شود تا در حوزه سازمانی هم به خوبی عمل کنند.
 
بلندپروازی‌های اپل در حوزه خدمات سازمانی مربوط به پیش از همکاری با شرکت IBM می‌شود. کوک اظهار داشت که شرکت او از چندین سال قبل افزودن قابلیت‌های سازمانی به محصولات خود را آغاز کرد.
 
او گفت: «آنچه که ما ارائه نمی‌دهیم مربوط به بخش‌هایی از مشکلات و درگیری‌های سازمان‌ها می‌شود که از آنها آگاهی نداریم. برای آنکه بتوانیم اقدامات قابل ملاحظه‌ای انجام دهیم، می‌بایست با افرادی دیگر همکاری کنیم. این مسئله به این معنی است که باید ابزارهای کاربردی مناسب را برای سازمان‌ها ارایه دهیم. ما از این طریق می‌توانیم نحوه کار کردن مردم را عوض کنیم».
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.