اینترنت و شبکه

رسانه‌های اجتماعی

October 5, 2015
16:12 دوشنبه، 13ام مهرماه 1394
کد خبر: 73675

توئیتر بالاخره مدیرعامل خود را پیدا کرد

پس از ماه‌ها انتظار و نابسامانی، توئیتر سرانجام اعلام کرد «جک دورسی» از این پس مدیرعامل این شرکت محسوب می‌شود تا بتواند در عرصه شبکه‌های اجتماعی گام‌های بهتری بردارد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، دورسی که یکی از بنیانگذاران توئیتر است، پس از «دیک کوستولو» در ماه ژوئیه به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت خود را آغاز کرد. البته دورسی به صورت همزمان مدیریت شرکت Square را هم برعهده داشت.

این اقدام پس از آن صورت گرفته که طی چند ماه گذشته شایعه شده بود دورسی به صورت همزمان مدیرعاملی دو شرکت توئیتر و Square را در اختیار خواهد داشت.

با این تغییرات جدید دورسی در صفحه اختصاصی خود روی توئیتر نوشت: «موقعیت توئیتر در بازار جهانی اهداف ما را برای حضور در این بازار مشخص می‌کند، و اهدافی که به ما دیکته می‌شود وظیفه شغلی ما را یادآوری می‌کند».

با این انتخاب جدید کوستولو به دورسی تبریک گفت و با انتشار یک توئیت اختصاصی اعلام کرد که از این امروز پست خود را کنار گذاشته است تا در یک موقعیت شغلی دیگر به فعالیت‌هایش ادامه دهد.

شرکت توئیتر اعلام کرد که دورسی به واسطه قرار گرفتن در پست مدیرعاملی هیچ حقوق جدیدی دریافت نمی‌کند و در حال حاضر هیچ برنامه‌ خاصی برای پرداخت ویژه به او وجود ندارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.