امنیت

فناوری اطلاعات

October 10, 2015
8:10 شنبه، 18ام مهرماه 1394
کد خبر: 73708

حضور پاندا سکیوریتی در ایرانکام 94

نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در کشور، از حضور این شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشین های اداری که از پانزدهم تا هجدهم مهرماه سال جاری در مشهد برگزار می شود خبر داد.
 
در طول مدت برگزاری این نمایشگاه، محصولات، خدمات و راهکارهای جدید شرکت پاندا سکیوریتی برای امنیت، مانیتورینگ و پشتیبانی شبکه های سازمانی معرفی و از نسل جدید نرم افزارهای خانگی این شرکت رونمایی خواهد شد.
موارد قابل ارائه در “ایرانکام 94” در 8 گروه کلی قابل دسته‌بندی است، که کلیات این بخش‌بندی به شرح زیر می باشد:
 
حوزه نرم افزار و IT : این بخش گروه اعظمی از سیستم های رایانه‌ای را به خود اختصاص می دهد. در این گروه سیستم های نوین حوزه‌های بانکداری، تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، هوشمندسازی مدارس شرکت خواهند کرد. علاوه بر این، انواع نرم‌افزار‌های کاربردی مانند نرم‌افزارهای مالی؛حسابداری، امنیتی؛ فروش؛ انبارداری؛ ارتباط با مشتری؛ مدیریتی؛ ثبت اسناد؛ اتوماسیون اداری؛ پرتال‌های تجاری و همچنین انواع سامانه‌های هوشمند در شاخه هوش مصنوعی اعم از شبکه‌های اجتماعی؛پردازش تصویر؛ تشخیص چهره؛ تشخیص صدا در این گروه قابل نمایش و رقابت هستند.
 
 
ارتباطات و شبکه:  در این گروه کلیه دستاوردها و فناوری های مرتبط با شبکه های مخابراتی و اینترنتی مانند شبکه محلی (LAN)، شبکه کلان‌شهری (MAN)، شبکه گسترده (WAN)، شبکه داخلی (Intranet)، شبکه خارجی (Extranet)  و شبکه های اینترنتی مانند ADSL، WiMAX، 4G و 3G قابل ارائه هستند.
 
 
اپراتورها: این گروه پذیرای اپراتورهای مخابراتی کشور و دستاوردهای نوین آن ها می باشد.
 
 
حوزه وب: این گروه پذیرای کلیه فعالیت های پیرامون حوزه وب اعم از طراحی، آنالیز و تحلیل وب و همچنین مدیریت دامین ها و هاست می باشد.
 
 
سخت افزار، تجهیزات و لوازم جانبی: این گروه فضایی مناسب برای ارائه تکنولوژی ها و دستاورد های روز دنیا در زمینه تجهیزات شبکه ای و مخابراتی و سخت افزار مانند انواع ماشین‌های اداری، تجهیزات صدا و تصویر،روتر،سوییچ، هاب، MPLS، UPS،PDA،POS و غیره را برای فعالان در این زمینه فراهم می سازد.
 
 
گوشی های همراه و بازی های کامپیوتری: در این گروه فعالان در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های تلفن همراه، ارائه دهندگان سامانه های پیامکی و همچنین بازی های کامپیوتری می توانند دستاورد های خود را به نمایش بگذارند.
 
 
موسسات آموزشی و انتشارات حوزه دیجیتال:  در این گروه موسسات آموزشی، خبرنامه ها و ناشران حوزه دیجیتال حضور خواهند داشت تا قابلیت های خود را به نمایش بگذارند.
 
 
فروش مستقیم:  در این گروه کلیه تولید کنندگان، تامین کنندگان حوزه کامپیوتر و مخابرات سرویس ها و کالاهای خود را به معرض فروش می گذارند.
 
 
 مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد اعلام کرد: "نمایشگاه بین المللی مشهد از اهمیت ویژه ای در توسعه اقتصادی و بازاریابی در شرق کشور برخودار است." بنابراین از تمام علاقه مندان به حوزه کامپیوتر و آی تی و دیگر گروه های نام برده شده، دعوت به عمل می آید تا طی زمان مقرر از این نمایشگاه بازدید نمایند.
 
 
هجدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و ماشین های اداری، از تاریخ پانزدهم تا هجدهم مهرماه، در مشهد برگزار و از ساعت 16 الی 22، آماده پذیرای شرکت کنندگان خواهد بود. شرکت ایمن رایانه پندار در سالن بهار، غرفه B1 پذیرای مدعوین و بازدیدکنندگان این نمایشگاه خواهد بود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.