آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

October 10, 2015
8:27 شنبه، 18ام مهرماه 1394
کد خبر: 73712

فراخوان شرکت های تولیدکننده اتوماسیون اداری پیرو تفاهم نامه سازمان نصر کشور/ نشست آشنایی با پروتکل ECE

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از تمامی مدیران عامل و مدیران فنی شرکت های تولید کننده نرم افزارهای اتوماسیون اداری دعوت می کند در نشست اطلاع رسانی و آشنایی با آخرین نسخه پروتکل ECE  که در روز چهار شنبه 22 مهر ماه برگزار می شود، حضور به هم رسانند.
 
ناصر علی سعادت با اعلام این خبر، گفت: سامانه سپاد سال گذشته با هدف پایش و رصد پی‌نوشت‌ها و دستورهای رئیس جمهور به تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین تسهیل تعاملات بین دستگاهی راه اندازی شد. اکنون نوبت به آن رسیده تا شرکت های تولیدکننده اتوماسیون اداری که با دستگاه های دولتی همکاری می کنند، ضمن آشنایی با آخرین نسخه پروتکلECE  نسبت به اعمال تغییرات و به روز رسانی نرم افزار خود اقدام کرده تا قابلیت برقراری ارتباط با سامانه سپاد را پیدا کنند.
 
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به اینکه فراخوان اعلام شده پیرو امضای تفاهم نامه ای میان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری است، گفت: این تفاهم نامه به همت کمیسیون نرم افزار و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران به منظور همکاری دوجانبه در توسعه و بهره برداری از زیرساخت تبادل اطلاعات دولت (سیتاد) برای تبادل الکترونیکی مکاتبات (ECE) منعقد شده است.
 
به گفته سعادت، کارگروه های فنی، اجرایی، حقوقی و مالی به منظور اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، با اشاره به الزام شرکت های تولیدکننده نرم افزار اتوماسیون اداری نسبت به حضور در این نشست، گفت: شرکت های تولید کننده نرم افزارهای اتوماسیون اداری که در گذشته یا در حال حاضر قراردادی با دستگاه های دولتی داشته اند ملزم به حضور در این نشست هستند تا در خصوص به روز رسانی سامانه خود مطابق با نسخه جدید پروتکل، اقدام کنند.
 
او همینطور افزود: حضور در این نشست برای دیگر فعالان این حوزه نیز ضروری است. شرکت هایی که در آینده قصد همکاری با بدنه دولت را خواهند داشت بهتر است از هم اکنون نرم افزارهای اتوماسیون اداری خود را مطابق با پروتکل جدید و با قابلیت اتصال به سامانه سپاد تولید کنند یا ارتقا دهند.
 
مدیران عامل و مدیران فنی شرکت های تولید کننده اتوماسیون اداری، علاقه مند به حضور در نشست اطلاع رسانی و آشنایی با آخرین نسخه پروتکل ECE  که 22 مهر ماه ساعت 15 برگزار خواهد شد، مشخصات خود را به ایمیل Info@irannsr.org  ارسال کنند. 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.