تلفن همراه

گوشی

October 10, 2015
8:50 شنبه، 18ام مهرماه 1394
کد خبر: 73717

شکایت از گرم شدن بیش از حد آیفون 6 اس

iphone.jpg
 
اگر چه آیفون 6 اس اپل مزایای زیادی دارد، اما برخی کاربران می گویند این گوشی گاهی اوقات خیلی داغ می شود و لذا استفاده از قابلیت Touch ID آن مشکل می‌شود.
 
این کاربران با حضور در شبکه های اجتماعی نسبت به این موضوع اعتراض کرده اند. حدود دو هفته پیش آیفون 6 اس برای اولین بار عرضه شد و کاربران معترض می‌گویند زمانی که برای روشن کردن گوشی دکمه home آیفون را لمس می کنند نمایشگر سیاه شده و دکمه Touch ID/Home داغ می شود.
 
البته این مشکل در صورت فشردن مجدد home و قفل کردن گوشی به مدت 10 ثانیه برطرف می‌شود. تعدادی از کاربران هم از کاهش سریع شارژ باتری در زمان وقوع چنین مشکلی خبر داده اند.
 
عده ای از کاربران آیفون 6 اس هم می گویند بعد از خاموش شدن های ناخواسته گوشی خود نتوانسته اند آن را روشن کرده یا شارژ کنند. البته تعداد کسانی که از این مشکل خبر داده اند، اندک است.
 
معمولا مدت کوتاهی بعد از عرضه مدل های تازه آیفون خبرهای زیادی در مورد مشکلات و آسیب پذیری های آنها منتشر می شود. چند روز بعد از عرضه آیفون 6 برخی کاربران از خم شدن این گوشی ها در جیب پشتی شلوارشان خبر داده بودند. اپل هنوز واکنشی به اعتراضات جدید نشان نداده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.