تلفن همراه

گوشی

October 14, 2015
8:59 چهارشنبه، 22ام مهرماه 1394
کد خبر: 73789

شرکت HTC خودش را برای برگزاری کنفرانس خبری آماده می‌کند

شرکت HTC قصد دارد در تاریخ ۲۸ مهر ماه در شهر نیویورک یک کنفرانس خبری برگزار کند. به احتمال زیاد در این برنامه گوشی One A9 معرفی خواهد شد.
 
شرکت HTC در تاریخ ۲۸ مهر ماه یک کنفرانس خبری برگزار می‌کند که گوشی One A9 در آن معرفی خواهد شد.
تا این لحظه خبرها و شایعات مختلفی درباره گوشی One A9 شرکت HTC منتشر شده است. با توجه به تصاویر لو رفته، این گوشی شباهت زیادی به آیفون دارد. انتظارات از این محصول بسیار زیاد است و HTC با منتشر کردن پستی در توییتر کاربران را هیجان‌زده کرده است.
 
 
این شرکت در توییتر گرفته که انقلاب بعدی در گوشی‌های سری One در راه است و علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۲۸ مهر ماه منتظر محصول جدیدی باشند. همچنین در توییتر لینکی به صفحه رسمی این مراسم در سایت HTC قرار گرفته است. در این صفحه مشخص شده که شرکت Tidal هم در برگزاری مراسم سهیم است. Tidal یک سرویس استریم موسیقی است که Jay Z آن‌را راه اندازی کرده است. به‌نظر می‌رسد که HTC قصد دارد در این کنفرانس خبری کاربران را هیجان‌زده کند. همچنین احتمال دارد سرویس Tidal با ویژگی‌های جدید برای گوشی One A9 عرضه شود.
 
‌به هر حال هنوز اطلاعات زیادی از این مراسم منتشر نشده و مشخص نیست که HTC محصول دیگری را هم معرفی می‌کند یا خیر. قبلا شایعاتی درباره‌ی ساعت هوشمند این شرکت منتشر شده بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.