تلفن همراه

گجت

October 18, 2015
9:59 یکشنبه، 26ام مهرماه 1394
کد خبر: 73857

چسب زخمی برای اندازه‌گیری ضربان قلب

چسب زخم متفاوتی تولید شده که کاربران با قرار دادن آن روی سینه خود می توانند به کنترل علائم حیاتی و همینطور وضعیت جسمانی‌شان بپردازند.
 
فناوری به بخش های مختلف پزشکی نفوذ کرده تا بیماران بتوانند بهترین خدمات درمانی را در اختیار داشته باشند. گجت هایی مانند ساعت ها یا دستبندهای هوشمند به سنجش سلامت و همینطور علائم حیاتی کاربرانشان پرداخته و جدیدترین اطلاعات را در اختیار آنها قرار می دهند. گجت های بسیاری نیز عرضه شده اند که دارای چنین وظیفه ای هستند.
 
 
AmpStrip ،گجت پوشیدنی محسوب می شود که شبیه به یک نوار چسب است. این چسب زخم مجهز به یک دماسنج، شتاب سنج و همینطور سنسور ضربان قلب شده تا با قرار گرفتن روی سینه کاربران بتواند به کنترل و همینطور رصد علائم حیاتی آنها پرداخته و نتایج را با استفاده از بلوتوث بر صفحه نمایش تبلت ها یا اسمارت فون ها نمایان کند.
 
این گجت انقلابی در عرصه تکنولوژی های پوشیدنی محسوب می شود. شرکت  FitLinxx اعلام کرده است که در حال حاضر، ردیاب این گجت برای کنترل تناسب اندام عرضه شده اما این ردیاب با یک برنامه پزشکی جایگزین خواهد شد.
 
گجت جدید در حالی عرضه می شود که شرکت FitLinxx در نمایشگاه CES ۲۰۱۵ به معرفی محصول جدیدش پرداخته بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.