تلفن همراه

گوشی

October 26, 2015
9:41 دوشنبه، 4ام آبانماه 1394
کد خبر: 74016

گوشی‌های هوشمند زیر ۶۰۰ ‌هزار تومان

گوشی‌های هوشمند متنوعی با پلتفرم‌ها، مشخصات فنی، ویژگی‌های ظاهری و بسیاری از فاکتورهای دیگر در بازه‌های مختلف قیمتی به بازار عرضه شده‌اند. همین تنوع در بین گوشی‌های مختلف، باعث می‌شود در زمان خرید، سردرگم شویم و نیاز به راهنمایی خوب و جامع پیدا کنیم. در همین راستا بحث انتخاب تلفن‌های هوشمند برای خرید را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده‌ایم تا در تصمیم‌گیری بهتر به شما کمک کنیم.
 
Ascend Y۵۵٠
بی‌تردید یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های فهرست این ماه، اسند وای ۵۵۰ هواوی است که با قیمتی بسیار مناسب امکانات درخور توجهی چون پردازنده چهارهسته‌ای ۶۴ بیتی با پشتیبانی از شبکه ۴G را در اختیار شما قرار می‌دهد که در این محدوده قیمتی کاملا بی‌‌رقیب است. گوشی‌های سری وای هواوی جزء محصولات پایین‌رده و ارزان‌قیمت این کمپانی چینی به شمار می‌روند که خیلی نمی‌توان روی طراحی و کیفیت ساخت آنها حساب ویژه‌ای باز کرد؛ ولی وای ۵۵۰ را می‌توان در مجموع راضی‌کننده دانست. قیمت این گوشی نیز ٣۴٣‌ هزار تومان است.
 
Galaxy-core-prime
کور پرایم به پردازنده ۶۴بیتی اسنپ‌دارگون ۴۱۰ مجهز شده و از دوربینی دومگاپیکسلی بهره می‌برد. با پردازنده خوب و حافظه رم مناسب یک‌گیگابایتی، تمام وظایف در پلتفرم اندروید در گلکسی کور پرایم به‌خوبی انجام‌شدنی است. اما از نقاط ضعف این دستگاه می‌توان به رزولوشن پایین صفحه‌نمایش و کیفیت متوسط دوربین‌ها اشاره کرد. قیمت این گوشی ۴١٨‌ هزار تومان است.
 
LG G٣ Beat zoomit review ١١
 پردازنده چهارهسته‌ای، رزولوشن HD، رم یک‌گیگابایتی و دوربین هشت‌مگاپیکسلی از مشخصات فنی این دستگاه است. بزرگ‌ترین کمبودی که در جی۳ بیت حس می‌شود، نبود سنسور نور محیط است. قیمت این گوشی ۵٧۵ ‌هزار تومان است.
 
LG-L٩٠
پردازنده چهارهسته‌ای و حافظه‌ رم یک‌گیگابایتی، اندروید نسخه ۴.۴ را بسیار روان اجرا می‌کند. ال‌جی از دو فناوری خاص استفاده کرده که Smart Screen و Smart Video نام دارند. قیمت این گوشی ۵٣٨ ‌هزار تومان است.
 
Asus zenfone ٢
این گوشی از یک طراحی زیبا، پردازنده‌ اینتل، دوربین قدرتمند، ‌۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و رم دوگیگابایتی بهره می‌برد و با توجه به قیمت ۵۵۵‌ هزار تومانی، می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.
 
Blackberry z٣ india launch
یکی از مهم‌ترین دلایلی که محصولات بلک‌بری در بازارهای جهانی شاید هنوز نفس می‌کشند، به امنیت فوق‌العاده آنها برمی‌گردد. ضمن اینکه توانایی اجرای اپلیکیشن‌های اندروید را نیز دارند. قیمت این گوشی ۵٧٨‌ هزار تومان است.
 
Lumia۶۴٠
این گوشی با قیمتی در حدود ۶۰۰‌ هزار تومان و با توجه به مشخصات فنی خود در کنار سیستم‌عامل ویندوزفون می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های خرید طرفداران اکوسیستم مایکروسافت باشد.
 
Lumia۵۴٠
لومیا ۵۴۰ شاید پردازنده‌ قدرتمندی نداشته باشد، ولی بهره‌گیری از رم یک‌گیگابایتی و هشت گیگابایت حافظه‌ داخلی در کنار سیستم‌عامل ویندوز ٨,١ و سنسور دوربین هشت مگاپیکسلی سبب می‌شود با توجه به قیمت ۵۵٨‌ هزار تومانی، طرفداران ویندوزفون بتوانند هنگام خرید آن را در نظر داشته باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.