اپلیکیشن

تلفن همراه

November 7, 2015
16:52 شنبه، 16ام آبانماه 1394
کد خبر: 74268

شرط وزیر ارتباطات برای فیلتر نشدن تلگرام

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: تلگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر در صورتی فیلتر می شوند که وارد فضای غیر اخلاقی شوند.
 
محمود واعظی در جمع خبرنگاران گچساران اظهار کرد: دولت از همه سیستم‌ها و امکانات خود برای این کار استفاده می‌کند تا نه تنها آمریکا بلکه هیچ کشور دیگری نتواند مکالمات ما را شنود کند.
 
واعظی به اخبار فیلترینگ برخی شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام اشاره کرد و افزود: تنها موضوعی که به آن فکر می‌کنیم سلامت این شبکه‌ها و حرکت در مسیری است که بنیان خانواده‌ها با موضوعات غیر اخلاقی مورد هجمه قرار نگیرد.
 
وی گفت: اگر شبکه‌های اجتماعی بخواهند وارد فضای غیر اخلاقی شوند قطعا مقامات و دستگاه‌های ذی‌ربطی که برای فیلترینگ تصمیم می‌گیرند که ما هم عضوی از آن‌ها هستیم اقدام به این کار خواهیم کرد و این موضوع تنها مربوط به یک یا دو شبکه اجتماعی نیست بلکه همه را در بر خواهد گرفت.
 
وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید 8000 روستا را از خدمات اینترنت بهره‌مند کرده است، خاطر نشان کرد: 25 هزار روستا در سطح کشور تا هشت ماه آینده به اینترنت متصل می شوند.
 
صدور مجوز فعالیت 7 شرکت در بخش تلفن ثابت در کشور
وی گفت: به هفت شرکت اجازه فعالیت در بخش تلفن ثابت در اقصی نقاط کشور برای ارائه خدمات به مشترکین صادر شده است.
 
واعظی افزود: این دولت متعلق به مردم بوده و تمام تلاش خود را در راستای انجام خدمات مفیدتر به مردم خواهد کرد.
 
وی بیان کرد: به هفت شرکت اجازه فعالیت در بخش تلفن ثابت در اقصی نقاط کشور برای ارائه خدمات به مشترکین صادر شده است.
 
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: من حامل سلام از جانب رئیس جمهوربه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهرستان گچساران هستم.
 
واعظی عنوان کرد: دولت یازدهم توانسته در بخش ارتباطات و مخابرات در سطح کشورخدمات ارزنده ای را به مردم کشور ارائه دهد.
 
وی گفت: در دوسال گذشته اقدامات بسیار خوبی چه در داخل و چه در خارج از کشور صورت گرفته است.
 
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: ما دارای کشوری هستیم با رهبری مدبر و عالم و مکتب شیعه که این خود از افتخارات بزرگ ما است.
 
واعظی بیان کرد: تا کنون بارها مشاهده شده که با تدابیر بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری گره از مشکلات کشور گشوده شده است.
 
وی افزود: دولت و رئیس جمهور خود را از مردم دانسته و با منویات مقام معظم رهبری کشور را اداره می کنند.
 
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: این دولت تلاش کرده که مشکلات از گذشته باقی مانده را حل کند واختلاف میان قوه مجریه، قضاییه و دیگر نهادها اولین اقدام این دولت در راستای ایجاد وحدت و انسجام بوده است.
 
واعظی اضافه کرد: گروه‌هایی در کشور بودند که مخالف دولت بوده و سعی داشتند فضای جامعه را به دو قطبی بودن تبدیل کنند.
 
وی گفت: تا دو ماه آینده 9 ماده ای که در نامه مقام معظم رهبری قید شده است در برجام تحقق پیدا خواهد کرد.
 
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: امروزه تصویر ایران و دولت و ملت ما تغییر کرده و دیگر بحث ایران ستیزی مطرح نیست بلکه ایران به بخشی از راه حل های منطقه تبدیل شده که نقش بسیار سازنده ای در دنیار را ایفا می کند.
 
واعظی بیان کرد: تجربه نشان داده که کشور را اعتدال و عقلانیت به جلو خواهد برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.