تلفن همراه

گوشی

November 13, 2015
18:38 جمعه، 22ام آبانماه 1394
کد خبر: 74395

ال جی الکترونیکس برنده 21 جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2016/ برتری در طراحی و نوآوری در 10 گروه

تلویزیون 77 اینچ 4K OLED به عنوان بهترین نوآوری در سال 2016 شناخته شد.
 
انجمن فناوری های مصرف کننده (CTA®) که پیشتر به عنوان انجمن فروش محصولات الکترونیکی شناخته می شد ، ال جی الکترونیکس را برند برتر در طراحی و فناوری با 21 جایزه برای نوآوری در محصولاتی که درنمایشگاه CES برای سال 2016 در لاس وگاس از تاریخ 6 تا 9 ژانویه 2016 عرضه می شود ؛ معرفی کرد.
ال جی برنده جایزه های معتبر نوآوری CES سال 2016 در 10 گروه رقابتی شده است که شامل موارد ذیل می شوند :
 
لوازم خانگی ، لوازم جانبی کامپیوتر ، سخت افزار کامپیوتر و قطعات ، فناوری در دسترس ، خانه   های هوشمند ، نمایشگرها ،هدفون ، فناوری های پوشیدنی ، گوشی های بی سیم و لوازم جانبی گوشی های بی سیم.
 
محصولاتی که برنده جایزه نوآوری نمایشگاه فروش محصولات الکترونیکی سال 2016 شدند دربرگیرنده تلویزیون پیشرفته 77 اینچ 4K OLED برای سال 2016 ، تلفن های جدید هوشمند V10 ال جی و ماشین لباسشویی دو قلوی ال جی TWIN Wash™  به همراه پایه شستشو SideKick که انقلابی در بین محصولات مشابه بوده است.
 
این چهارمین سال پیاپی است که تلویزیون های OLED و گوشی های هوشمند ال جی موفق به کسب جایزه نوآوری CES می شوند.
سایر دیگر محصولات ال جی که برنده جوایز این نمایشگاه شده اند از جمله تلویزیون های 4K OLED و تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی 4K ، لوازم خانگی و دستگاه های تلفن همراه و لوازم جانبی آنها در تاریخ 5 ژانویه در طول مدت برگزاری نمایشگاه 2016 اعلام خواهند شد.
 
ویلیام کو ، رییس و مدیر عامل ال جی الکترونیکس در امریکا در همین رابطه می گوید:
"ال جی متعهد به ارائه نوآوری برای زندگی بهتر است و جوایز نوآوری های ما در CES 2016 در 10 گروه مختلف ، نشان دهنده تلاش ما برای تحقق وعده هایمان در قامت برند ال جی است."
 
او اینطور ادامه می دهد که :
"از انقلاب تلویزیون های OLED تا ماشین های لباسشویی پیشرفته و هر چیز دیگری مابین این دو ، ال جی به مسیر خود برای ارائه محصولاتی که باعث زندگی راحت تر برای مصرف کنندگان می شوند ادامه خواهد داد. ما با نگاه رو به جلو ، محصولات جدید خود را در ژانویه در نمایشگاه 2016 معرفی می کنیم."
 
رده تلویزیون های OLED ال جی با ارتقای تکنولوژِی ، گروه جدیدی از تلویزیون ها را خلق کرده اند.
با برنده شدن در نمایشگاه CES 2016  با عنوان "بهترین نوآوری ها" برای نمایشگرها ،  تلویزیون های  77 اینچ 4K OLED  ال جی شاهکاری از طراحی و مهندسی مدرن معرفی گردید.
 
علاوه بر طراحی بی نظیر ، انقلاب نمایشگرهای OLED ال جی در مسیر ارتقای تکنولوژی در این تلویزیون با عرضه ویژگی HDR  ، کیفیت استثنایی از تصویر را ارئه می دهد که مشکی مطلق و رنگ های خارق العاده و زاویه دید بالا از مشخص ترین آنهاست.
رنگ مشکی مطلق موجود در تلویزیون های OLED ال جی ، شامل نسبت کنتراستی 200 مرتبه عمیق تر از یک پانل ال سی دی است و رنگ ها را آنچنان طبیعی جلوه می دهد که پیشتر هرگز در تلویزیون ها دیده نشده است.
 
پازل افتخارات ال جی با برنده شدن جایزه نوآوری در قسمت محصولات صوتی و تصویری در نمایشگاه CES 2016 با پروژکتورهای پیشرفته جدید کامل می شود. مانیتورهای UltraWide™ و محصولات لپ تاپ های سبک وزن ؛ تکمیل موفقیت آمیز نمونه های قبلی از همین محصولات است.
 
ال جی قدم بعدی در زمینه شست و شو را با مدل جدید ماشین های لباسشویی دو قلوی TWIN Wash™ بر می دارد . ماشین های شستشوی پایهSideKick™    با عنوان سطح جدیدی از ماشین لباسشویی که یک نوآوری در صنعت شستشوی خانگی است در این ماشین های لباسشویی دو قلو تعریف شده است. به این ترتیب برای اولین بار به مصرف کننده اجازه داده می شود تا به طور همزمان دو نوع شستشوی مجزا را تجربه کند.
 
SideKick مجزا اما یک ماشین لباسشویی اضافه در قسمت پایه است که زیر محفظه اصلی ماشین لباسشویی رویی قرار می گیرد و به طور خاص برای برخی شستشوهای ویژه  و مختصر طراحی شده است.
این ماشین لباسشویی اضافه شده ، از سال 2009 قابل انطباق با بیشتر ماشین های لباسشویی های درب از جلو ال جی بوده است.
 
جایزه دیگری که ال جی در زمینه نوآوری در شستشو به دست آورده ، ال جی استایلر است. ال استایلر یک سیستم جدید نگهداری از لباس هاست. یک روش ساده که با صرفه جویی در زمان همراه است و البته راه جدید نگهداری اصولی از برخی آیتم های خاص لباس ها مانند کت و شلوار ، بلوزها ، پالتوها و بافتنی ها.
این وسیله با هدف به حداقل رساندن دفعات مراجعه مشتری به خشکشویی طراحی شده است که هم در وقت و هم پول آنها صرفه جویی می کند و در عین حال ظاهر برازنده و آراسته شان را حفظ خواهد کرد.
V10 جدید ال جی هم توسط نمایشگاه CES با عبور از مرزها در نوآوری تلفن همراه به عنوان یکی دیگر از برندگان معرفی  شده است.
 
این تلفن همراه هوشمند که بر اساس یک خلاقیت ذهنی طراحی شده است ، تجربه های مولتی مدیایی بسیاری را در خود اندوخته دارد که هر دو مورد تولید و استفاده از ویدئو ها را شامل می شود.
این تلفن با خصیصه بادوام بودن و البته ویژگی هایی مانند برخورداری از دو صفحه نمایشگر ، دو دوربین سلفی ، قابلیت MANUAL MODE برای فیلمبرداری و سیستم 32 بیتی Hi Fi  DAC ، گوشی های هوشمند ال جی V10 را یک انتخاب ایده آل برای مصرف کنندگان کرده است.
سایر محصولات موبایل ال جی که برنده جایزه نوآوری نمایشگاه فروش محصولات الکترونیکی سال 2016 شده اند عبارتند از نسل دوم ساعت های Urbane ال جی ، Tone active  ال جی و    Rolly Keyboard   ال جی.
نسل دوم ساعت های Urbane  ال جی ، اولین دستگاه پوشیدنی هستند که از قابلیت نصب سیم کارت بهره می برند. حالا دیگر مصرف کنندگان می توانند از طریق ساعت خود تلفن بزنند و طبیعتا قادر خواهند بود به تلفن همراه اندروید یا IOS خود متصل شوند.
Tone  Active  جدید ال جی آخرین مدل از پرفروش ترین هدست های بلوتوث است. این هد ست دور گردن  به طور ثابت  قرار می گیرد. طراحی منحنی دارد و ضد آب است. همچنین ظاهر جذاب هدست به آن ویژگی بصری خاصی بخشیده است.
 
Rolly Keyboard ال جی اولین صفحه کلید قابل حمل بی سیم است که به راحتی در جیب ، کیف دستی ، کوله پشتی و سامسونت جای می گیرد. این کیبورد همچنین خیلی راحت در حالت عملکرد اتوماتیک اتصال مجدد فعال می شود و خیلی ساده از طریق عمکرد Dual Pairing به دو دستگاه مختلف متصل خواهد شد.
موریس لی ، معاون رییس و مدیر فروش و بازرایابی موبایل ال جی الکترونیکس در امریکای شمالی می گوید:
" این چهارمین سال پیاپی است که گوشی های هوشمند ال جی به عنوان برنده جایزه نوآوری CES معرفی می شوند."
 
موریس لی در ادامه می گوید:
"V10 ال جی و نسل دوم ساعت های Urbane به همراه دیگر محصولات منتخب ما ، همگی نشانگر تعهد ال جی برای نوآوری در موبایل است."
جایزه نوآوری CES با اسپانسرینگ CTA و تایید انجمن طراحان صنعتی امریکا ؛ محصولات پیشرفته در زمینه طراحی و مهندسی را مشخص و معرفی می کنند.
 
جوایز نوآوری CES هر ساله با حضور یک هیئت برجسته از صنف طراحان ، مهندسین و روزنامه نگاران به محصولات برتر با معیارهای انتخابی مانند ارزش کاربران ، زیبایی شناسی ، نوآوری در طراحی ، کیفیت و کمک به کیفیت زندگی اهدا می شوند.
ال جی از سال 2004 که دفتر رسمی این کمپانی در ایالات متحده امریکا ،برند LG را روانه CES کرد ، موفق شده است بیش از 170 جایزه نوآوری را از آن خود کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.