فناوری

November 14, 2015
13:45 شنبه، 23ام آبانماه 1394
کد خبر: 74396

​​شرکت Enel ایتالیا برای کاهش مصرف انرژی با استفاده از تکنولوژی‌های ICT با ایران همکاری می‌کند

شرکت Enel ایتالیا برای کاهش مصرف انرژی با استفاده از تکنولوژی‌های ICT با شرکت‌های عصر تلکام و حلما گستر خاورمیانه ایران همکاری می‌کند.
 
 
آنتونیو بوندومونو رییس تکنولوژی شبکه های دیتا در شرکت Enel در دیدار با مهندس اردشیر منتصری رییس هیأت‌مدیره شرکت عصر تلکام که همراه هیأت اقتصادی ریاست جمهوری به ایتالیا سفر کرده است از فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در ایران استقبال کرده و گفت: ما آماده همکاری با شما برای کاهش مصرف انرژی در ایران هستیم.
 
وی با اشاره به سابقه فعالیت‌های این شرکت افزود: شرکت enel در حال حاضر در حال ارایه سرویس به بیش از 40 میلیون مشترک برق در دنیاست که با کمک بستر دیتا از هدر رفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.
رییس تکنولوژی شبکه های دیتا در شرکت Enel  گفت: کاهش مصرف برق در مشترکان خانگی در زمان پیک مصرف از مهم‌ترین دلایل استفاده از بستر فناوری اطلاعات در این حوزه در دنیای امروز است.
 
اردشیر منتصری نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود کشور در حوزه ICT افزود: شرکت‌های عصر تلکام و حلما گستر خاورمیانه آمادگی مشارکت در انجام پروژه‌های smart grid در حوزه کاهش مصرف انرژی را دارند.
 
براین اساس قرار شد مذاکرات دو شرکت برای رسیدن به تفاهم نهایی ادامه پیدا کند.
در حاشیه این دیدار رییس هیأت‌مدیره شرکت عصر تلکام گفت: شرکت حلما گستر خاورمیانه در مراحل نهایی اخذ مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات میباشد و زیر ساخت های مناسبی را برای حضور بازار اسمارت گرید در کشور آماده کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.