باندپهن

باندپهن سیار

November 15, 2015
11:41 یکشنبه، 24ام آبانماه 1394
کد خبر: 74423

دانلود شبانه رایگان برای مشترکین کمپین شگفت انگیز

تمامی مشترکینی که قبل از تاریخ 10 مهرماه سال جاری در کمپین شگفت انگیز شرکت مخابرات استان تهران ثبت نام کرده اند از زمان شروع قرارداد به مدت یک سال می توانند از دانلود شبانه رایگان (از ساعت 1 تا 7 بامداد) استفاده نمایند.
 
کامران کاظمی معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب افزود: هدف از اجرای این کمپین کسب رضایت مشترکین با افزایش 2 تا 4 برابری سرعت سرویس بدون افزایش تعرفه مربوطه طبق ترافیک ماهانه تعیین شده بود و چنانچه برروی قبوض کارکرد آن دسته از مشترکین این کمپین هزینه دانلود شبانه محاسبه شده باشد اصلاحات برروی قبوض سیکل بعدی انجام می شود.
 
وی سقف دانلود رایگان شبانه را برای مشترکینی که بعد از تاریخ 10 مهر در این کمپین ثبت نام کرده اند به شرح جدول ذیل اعلام کرد.
 
 
 
پهنای باند ترافیک ماهانه دانلود شبانه رایگان
 

پهنای باند قبلی

 پهنای باند در کمپین  

 ترافیک ماهیانه(GB)

دانلود شبانه رایگان

128 Kbps

256 Kbps

5

ندارد

512Kbps

4

ندارد

256 Kbps

512Kbps

5

ندارد

1Mbps

4

ندارد

512 Kbps

1Mbps

8

5GB

2Mbps

7

5GB

1mbps

2Mbps

13

10GB

5Mbps

12

10GB

2mbps

5Mbps

31

15GB

 10Mbps

30

15GB

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.