فناوری اطلاعات

November 19, 2015
21:10 پنجشنبه، 28ام آبانماه 1394
کد خبر: 74521

چهارمین کنفرانس فاوای نفت برگزار میشود

"چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی" www.petroict.com با توجه به اهداف کلان و سند چشم انداز توسعه صنعت نفت در حوزه فاوا، و با هدف شناخت و ارزیابی دستاوردها و پیشرفت های فاوا، ارائه توانمندی‌های موجود و نیز بررسی چالش های فراروی توسعه بهره گیری از این فناوری ها و لزوم بهرهگیری صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از راهکارهای نوین فاوا، با مشارکت شرکت های تابعه وزارت نفت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکتهای فاوا، دانشگاههای کشور طی روزهای 3 و 4 آذر ماه 1394 در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار میگردد. 
 
سرفصل های کنفرانس شامل مدیریت فاوا در نفـت، گـاز، پالایش و پتروشیمی، راهکارهای عمومی فـاوا در صنعت نفـت، سامانههای تخصصی فـاوا در صنعت نفت، سامانههای صنایع پایین دستی، سامانههای معاملات بینالمللی، نقش فـاوا در صنعت نفـت، مخابرات و ارتباطـات در صنعت نفـت، سخت افزار و شبکه در صنعت نفـت می باشد.
 
این کنفرانس با حضور مدیران ارشد وزارت نفت، وزارت فاوا، مدیران، کارشناسان و متخصصان شرکت های نفت، فاوا و کلیه حوزه های مرتبط در 5 سالن همزمان با ارائه سخنرانی ها، ارائه موردکاویها، سمینارهای آموزشی، میزگردهای تخصصی و برترین عملکردها، نمایشگاه تخصصی با شرکت های مطرح در حوزه های نرم افزار، سخت افزار، شبکه، راه حل های سازمانی، . . .  جهت معرفی توانمندیهای این سازمان ها به مدیران فاوای صنعت نفت و اطلاع از پروژهها و نیازمندیهای آتی این صنعت برگزار میگردد.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.