اپلیکیشن

تلفن همراه

November 20, 2015
13:15 جمعه، 29ام آبانماه 1394
کد خبر: 74552

برنامه ای برای ویرایش حرفه ای ویدئوها

اپلیکیشن متفاوتی تولید شده است که نه تنها قادر به ثبت ویدئو است بلکه کاربران با استفاده از آن می توانند تغییرات حرفه ای را برای زیباتر شدن ویدئوها ایجاد کنند.
 
کمپانی های فناوری به سمت تولید و عرضه اسمارت فون هایی پیش می روند که تمامی نیازهای کاربرانشان را پاسخگو باشند. اما از سوی دیگر، نرم افزارهای متنوع و متفاوتی نیز وارد بازار فناوری شده اند تا با داشتن امکانات جدید بتوانند نگاه های بیشتری را به خود جلب کنند.
 
کاربران اسمارت فون ها با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص ویرایش ویدئو می توانند افکت یا حالات مختلفی را به ویدئوها اضافه یا حذف کنند.
 
WeVideo Video Editor برنامه جدیدی است که به کاربرانش اجازه می دهد با استفاده از ابزارهای حرفه ای به ویرایش ویدئوهای خود بپردازند. این اپلیکیشن نه تنها به ثبت ویدئوهای کاربرانش می پردازد بلکه دارای قابلیت هایی است که می تواند ویدئوهای متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.
 
این برنامه بر خلاف برنامه های ویرایش فایل های ویدئویی جنبه سرگرمی و تفریح نداشته و یک اپلیکیشن حرفه ای است.
 
این برنامه از فضایی ساده برخوردار بوده و تداعی کننده فضای برنامه های تخصصی ویرایش ویدئو در رایانه ها است. این اپلیکیشن از حالت های پیش فرضی برخوردار است که کاربران به سادگی می توانند ویدئوهای حرفه ای را با برنامه های ساده بسازند.
 
 
کاربران با استفاده از این برنامه و زمانی که ویدئو در حال پخش است، می توانند همانند یک راوی روی آن صحبت کرده و در نهایت ویدئو را با صدای خود به صورت HD در اختیار داشته باشند. استفاده از برنامه و صداهای ذخیره شده در فایل های داخلی ذخیره شده اسمارت فون از دیگر قابلیت های این برنامه هستند.
 
برخی از کاربران به استفاده از تم و همینطور افکت های خاص در ویدئوهای خود علاقه دارند که با استفاده از این برنامه می توانند جلوه های خاصی را نیز به ویدئو های خود اضافه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.