اپراتورها

تلفن همراه

November 25, 2015
16:06 چهارشنبه، 4ام آذرماه 1394
کد خبر: 74653

خدمات ویژه اپراتورهای اول و دوم به زائران اربعین

اپراتورهای اول و دوم با هدف رفاه حال زائران اربعین تسهیلاتی را برای آنها در نظر گرفته‏اند. بر اساس این گزارش، اپراتور اول امسال علاوه‌بر سرویس رومینگ بین‌الملل در عراق، ۹ محل پرترافیک نجف، کربلا و مسیر بین آنها را تحت پوشش رایگان wi-fi قرار داده است. نقاط تحت پوشش wi-fi همراه اول در کشور عراق، صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع)، خباطه در ۵۰۰ متری صحن حضرت فاطمه (س)، ۵ عمود مسیر نجف به کربلا، صحن عقیله مجاور حرم مطهر سیدالشهداء(ع) و بین‌الحرمین عنوان شده است.
 
زائران همراه اولی در کشور عراق، برای استفاده از شبکه wi-fi رایگان لازم است فقط گوشی حاوی سیم‌کارت همراه اول را روشن کرده سپس wi-fi گوشی خود را فعال کنند. پس از فعال شدن wi-fi، استفاده رایگان از «وب‌سایت همراه اول»، نرم‌افزارهای پیام‌رسان «ساینا»، «بیسفون» و «تلگرام» و شبکه اجتماعی اشتراک عکس و ویدئو «اینستاگرام» امکان‌پذیر است. ایرانسل نیز برای نخستین بار در گردهمایی عظیم اربعین حسینی(ع) درتمامی نقاط تحت پوشش اپراتورهای میزبان در کشور عراق، به‌طور دائم به ارائه خدمات اینترنت پرسرعت همراه، مکالمه و پیام کوتاه می‏پردازد. همچنین زائران ایرانسلی امسال نیز می‏توانند از تخفیف ویژه رومینگ ایرانسل تا پایان آذرماه بهره‏مند شوند.
 
برای استفاده از خدمات رومینگ، ایرانسل به زائران عتبات عالیات توصیه کرده که ترجیحا پیش از ورود به کشور عراق، کد #1*111* را از سیم‌کارت اعتباری خود شماره‌گیری کنند. روشن کردن گوشی تلفن همراه، فعال‏سازی سیم‌کارت و دریافت پیام کوتاه با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در تمامی نقاط جهان رایگان بوده و هیچ هزینه‏ای برای مشترکان ایرانسل در برندارد. بر اساس این گزارش، زائران اربعین حسینی می‏توانند با تهیه سیم‌کارت ایرانسل، در هر زمان و مکانی تنها با شماره‏گیری کد #7* و با در اختیار داشتن شماره کارت و رمز دوم حساب بانکی، سیم‌کارت خود را به مبلغ دلخواه شارژ کنند و در تمام مناطق تحت پوشش اپراتورهای کشور عراق به خدمات تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل دسترسی داشته باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.