اپراتورها

تلفن همراه

November 25, 2015
19:38 چهارشنبه، 4ام آذرماه 1394
کد خبر: 74672

رایتل طرح‌های ویژه اربعین خود را معرفی کرد

با توجه به افزایش میزان سفرهای زیارتی در ماه صفر و به‌خصوص ایام اربعین حسینی این اپراتور برای مسافرین سرزمین کربلا و مشترکین خود در این ایام تعرفه تشویقی در نظر گرفته است.
 
با توجه به افزایش میزان سفرهای زیارتی در ایام اربعین حسینی این اپراتور برای زایرین کشور عراق در این ایام تعرفه تشویقی در نظر گرفته است که علاوه بر امکان خرید سیم‌کارت رایتل با بسته آغازین ویژه ، امکان خرید بسته‌های مصرفی به هنگام رومینگ در کشور عراق نیز برای متقاضیان فراهم شده است.
 
براساس این خبر در طرح مذکور، سیم‌کارت اعتباری رایتل با همان قیمت همیشگی 20 هزار تومان به همراه بسته آغازین ویژه ایام صفر و اربعین حسینی با امکان 20 دقیقه تماس صوتی رایگان با اعتبار 60 روز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
همچنین امکان خرید و استفاده از بسته‌های مصرفی دیتا و بسته مصرفی تماس و پیامک برای تمامی مشترکین رایتل نیز در این ایام وجود دارد.
 
بسته مصرفی تماس و پیامک دارای 20 دقیقه مکالمه از عراق به مقصد ایران و یا تماس دریافتی از ایران و یا تماس ورودی یا خروجی در عراق به همراه 10 پیامک بوده که قیمت آن 20 هزار تومان است. همچنین این اپراتور دو بسته مصرفی دیتا شامل 100 مگابایت اینترنت قابل استفاده در کشور عراق به قیمت 35 هزار تومان و 200 مگابایت اینترنت قابل استفاده در عراق به قیمت 50 هزار تومان ارایه نموده است.
 
گفتنی است تماس صوتی شامل تماس خروجی در داخل کشور عراق، تماس با ایران و تماس دریافتی در عراق است.
لازم به ذکر است خرید سیم‌کارت ویژه اربعین از طریق وب سایت و فروشگاه های رایتل و نمایندگی‌هی فروش رایتل در سراسر کشور امکان‌پذیر است. علاوه بر این بسته های مصرفی از طریق فروشگاه های رایتل، مدیریت حساب، کد دستوری و سامانه پیامکی برای مشترکین رایتل قابل خرید و فعال‌سازی خواهد بود.
شایان ذکر است برای سیم‌کارت‌های دیتای رایتل تنها بسته‌های مصرفی اینترنت قابل استفاده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.