تلفن همراه

گوشی

December 9, 2015
10:52 چهارشنبه، 18ام آذرماه 1394
کد خبر: 74911

آیفون جدید در راه است/ عرضه نسخه دوم اپل واچ

آیفون جدید و همینطور نسخه دوم ساعت هوشمند اپل تا سه ماه آینده رونمایی می شوند.
کمپانی اپل برای معرفی محصولات جدید خود در ماه مارس ۲۰۱۶ میلادی آماده می شود. گزارشات منتشر شده نشان می دهد، در این مراسم از نسخه دوم ساعت هوشمند اپل و اسمارت فون جدید این کمپانی یعنی آیفون ۶C رونمایی خواهد شد.
 
نسخه اول ساعت هوشمند کمپانی اپل با نام «اپل واچ» در حالی عرضه شد که با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان مواجه شد. اکنون این کمپانی به سمت عرضه نسل دوم ساعت های هوشمند پیش رفته تا بتواند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جلب کند.
 
شرکت اپل فناوری و برنامه های مورد نیاز برای ارتقاء نسخه دوم ساعت هوشمند اپل را حتی پیش از عرضه نسخه اول در نظر گرفته و برنامه ریزی کرده بودند. این کمپانی در حال فعالیت بر روی فناوری های جدیدی مانند سنسور سلامت، دوربین های جدید یا حتی ارتقاء خواب کاربرانش است تا بتوانند از محصول متفاوتی بهره مند شوند.
 
اطلاعات منتشر شده از نسخه جدید ساعت هوشمند اپل در حالی است که هنوز به درستی مشخص نیست آیا در این تاریخ محصولات جدید اپل معرفی خواهند شد یا خیر؟ اپل در ماه های گذشته به معرفی ویژگی های ظاهری و همینطور نرم افزاری محصول جدید خود پرداخته بود که می توان به رنگ های مختلف بندهای ساعت یا اشکال متفاوت آن را اشاره کرد.
 
دیگر محصول کمپانی اپل، آیفون ۶C است که احتمالا در کنفرانس آینده اپل معرفی خواهد شد. آیفون ۶C به صفحه نمایش ۴ اینچی تجهیز شده است. این نمایشگر در حالی دوباره استفاده می شود که در سال ۲۰۱۲ میلادی در آیفون ۵ و آیفون ۵ اس مورد استفاده قرار گرفته بود.
 
محصول جدید آیفون به دلیل استقبال کاربران از صفحه نمایش های کوچکتر با چنین ویژگی عرضه خواهد شد زیرا استفاده از گجت هایی با صفحه نمایش کوچکتر ساده تر است. از مشخصات سخت افزاری این محصول اطلاعات بیشتری منتشر نشده اما این محصول از ویژگی های فنی بین آیفون ۵ اس و آیفون ۶ اس برخوردار خواهد بود.
 
معرفی محصولات جدید اپل در ماه مارس در حالی است که این کمپانی برای دومین بار معرفی محصولات جدید خود را به ماه مارس موکول کرده و می توان پیش بینی کرد که اپل قصد دارد تا محصولات جدید خود را در این ماه معرفی کند. در رویداد سال گذشته که در ماه مارس ۲۰۱۵ انجام شد، شرکت اپل از مک بوک ۱۲ اینچی، فریم ورم ResearchKit iPhone  و همینطور نسخه اول اپل واچ رونمایی کرده بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.