اپراتورها

تلفن همراه

December 12, 2015
13:38 شنبه، 21ام آذرماه 1394
کد خبر: 74966

همراه اول سرویس نیترو را معرفی کرد: برای 1تا3 روز بسته آلفای خود را آلفاپلاس کنید!

سینا: همراه اول برای ارتقای بسته‌های اینترنت مشترکان نسل۲ خود به نسل۳ بسته‌های سرویس اینترنت نیترو را معرفی کرد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، نیترو قابلیتی به منظور تجربه سرعت اینترنت نوترینو نسل ۳ برای مشترکین بسته‌های آلفا (نسل ۲) است. با فعال‌سازی نیترو، سرعت بسته‌های آلفا (نسل ۲) افزایش یافته و برای مدت مشخصی به سرعت آلفا+ (سرعت نسل ۳) افزایش می‌یابند.
 
ردیف دوره زمانی حجم قیمت
۱ یک روزه

تا سقف ترافیک باقیمانده از بسته آلفا

۱،۰۰۰ تومان

۲ سه روزه

تا سقف ترافیک باقیمانده از بسته آلفا

۲،۵۰۰ توما

 
فعال‌سازی سرویس نیترو با شماره‌گیری کد ستاره صد ستاره هفت مربع (#۷*۱۰۰*) امکان‌پذیر است و تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از این بسته‌ها استفاده کنند و این بسته‌ها فقط برای مشترکین بسته‌های آلفا قابل استفاده است.
 
برای استفاده از نیترو باید از قرار داشتن در پوشش شبکه ۳G اطمینان حاصل کرده و پس از فعال‌سازی، دیتای گوشی خاموش و روشن شود.
 
مشترک حداکثر می‌تواند به اندازه کل حجمی که از بسته آلفای خود باقیمانده است با استفاده از نیترو مصرف کند و اگر اعتبار زمانی نیترویی که فعال شده است از مدت زمان باقیمانده بسته آلفای مشترک بیشتر باشد، مشترک حداکثر تا پایان زمان بسته آلفای خود می‌تواند از نیترو استفاده کند.
 
با پایان یافتن بسته آلفا، اعتبار زمانی بسته تمام شود و یا حجم بسته به پایان برسد و یا بسته تمدید شود، نیترو نیز غیرفعال می‌شود.
 
مشترکین می توانند از طریق روش های زیر برای فعال سازی نیترو اقدام کنند:
دوره زمانی سامانه #۱۰۰* سامانه پیامکی ۸۰۸۰
نیترو یک روزه شماره گیری #۷۱*۱۰۰* ارسال کد ۷۱
نیترو سه روزه شماره گیری #۷۲*۱۰۰* ارسال کد ۷۲

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.