سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 13, 2015
8:09 یکشنبه، 22ام آذرماه 1394
کد خبر: 74971

۷۵ استارتاپ برای حضور در الکامپ ثبت‌نام کردند

جزئیات حضور رایگان ۷۵ کسب و کار نوین فناورانه (استارتاپ) در نمایشگاه ایران الکامپ ۲۰۱۵ اعلام شد.
شاهین طبری ، عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران گفت: استقبال کسب و کارهای نوین فناورانه برای حضور رایگان در نمایشگاه الکامپ بیش از حد انتظار بود.
 
برخی از این کسب و کارها به ما اعلام کردند علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه الکامپ هستند اما از امکانات مالی مناسب برای این کار بی‌بهره‌اند.  از سوی دیگر حمایت از کسب و کارهای نوین فناورانه از اولویت‌های سازمان نصر است. چرا که برای استمرار رونق در بازار ICT، علاوه بر لزوم حمایت از شرکت‌های بزرگ، باید برای شکل گیری و توسعه کسب و کارهای کوچک نیز تلاش کرد.
 
وی ادامه داد: ما موضوع را با کمیته اجرایی نمایشگاه مطرح کردیم و پیشنهاد حمایت از کسب و کارهای نوین فناورانه و حضور رایگان آنها در الکامپ مورد استقبال خوبی از سوی اعضای کمیته قرار گرفت. به هر حال این کسب و کارها آینده صنف فناوری اطلاعات را تشکیل می‌دهند و ما وظیفه خود می‌دانیم از آنها در همه عرصه‌ها به ویژه در نمایشگاه الکامپ به عنوان محلی برای رونق بخشی به کسب و کار صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات – ICT – حمایت کنیم.
 
طبری گفت: ما به دنبال این بوده‌ایم که شرکت‌هایی که از این امکان استفاده می‌کنند، واقعا در تعاریف معمول یک استارتاپ بگنجند و از سوی دیگر محصول یا خدمت نوآورانه آن‌ها به مرز ارائه تجاری رسیده باشد.
 
وی با بیان اینکه ۷۵ درخواست از سوی کسب و کارهای نوین فناورانه برای حضور در الکامپ به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است، گفت: از میان این درخواست‌ها، مدارک ۴۳ کسب و کار نوین فناورانه تکمیل بوده و استارتاپ بودن آنها برای ما محرز شده است. در مورد ۳۲ کسب و کار دیگر نیز اعلام کرده‌ایم اگر تا روز یکشنبه ۲۲ آذرماه مدارک خود را کامل کنند، امکان حضور آنها در نمایشگاه فراهم می‌شود.
 
طبری گفت: زیرساخت‌های لازم برای معرفی خدمات و محصولات کسب و کارهای نوین فناورانه در سالن ۱۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران فراهم شده و امیدواریم این کسب و کارها، در کنار سازمان‌های بزرگ حاضر در الکامپ بتوانند آینده صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران را بسازند.
 
الکامپ ۲۰۱۵ از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.