اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

December 18, 2015
11:40 جمعه، 27ام آذرماه 1394
کد خبر: 75061

جشنواره زمستانی اینترنت پرسرعت شاتل آغاز شد

جشنواره زمستانی اینترنت پرسرعت شاتل  (ADSL2+) ویژه مشتریان جدید با سرعت تا ١۶ مگابیت بر ثانیه از ٢٣ آذر تا ٢٣ دی ماه ٩۴ برگزار می‌شود.
 
در مدت زمان برگزاری این جشنواره، متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل می‌توانند از خدمات و تخفیف‌های بسیار ویژه ارایه شده، بهره‌مند شوند.
 
در این جشنواره بسته پلاتینی اینترنت پرسرعت شاتل شامل یک سال اینترنت پرسرعت، ۶٠ گیگابایت ترافیک به همراه نصب و راه‌اندازی به ارزش واقعی ١۸٠ هزار و ۵٠٠ تومان با قیمت ۶۵ هزار و ٩٠٠ تومان عرضه می‌شود.
 
همچنین بسته پلاتینی به همراه مودم شامل یک سال اینترنت پرسرعت، ۶٠ گیگابایت ترافیک، مودم وایرلس زایکسل با نصب و راه‌اندازی به ارزش واقعی ٢۴۸ هزار و ۵٠٠ تومان با قیمت ١١٣ هزار و ٩٠٠ تومان ارایه می‌شود.
 
در مدت زمان برگزاری جشنواره زمستانی شاتل، بسته طلایی با یک سال اینترنت پرسرعت، ١٠ گیگابابت ترافیک به همراه نصب و راه‌اندازی به ارزش واقعی ۶۸ هزار و ۵٠٠ تومان با قیمت ٩ هزار و ٩٠٠ تومان عرضه می‌شود و بسته طلایی همراه با مودم نیز با یک سال اینترنت پرسرعت، ١٠ گیگابابت ترافیک به همراه نصب و راه‌اندازی به ارزش واقعی ١٣۶ هزار و ۵٠٠ تومان با قیمت ۵۷ هزار و ۵٠٠ تومان ارایه می‌شود.
 
افزون بر این تمامی مشتریانی که در طول مدت جشنواره، سرویس های یک ساله اکو یا سرویس یک ساله آرت ۷ و ۸ خریداری کنند، برای خرید مودم DEL 1202 از ٢۰ درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود و در حقیقت، مودم را به قیمت ۵۴ هزار و ۴٠٠ تومان خریداری خواهند کرد.
 
گفتنی است، سرویس‌های ارایه شده در جشنواره زمستانی تنها برای مشتریان جدید شاتل قابل استفاده است و به هزینه‌های گفته شده بابت هر بسته ارایه شده، پنج هزار تومان هزینه دایری خط و مالیات ارزش افزوده نیز افزوده می‌شود.
 
متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل در تمامی شهرهای کشور به جز سلماس، بویین زهرا، خرم‌آباد، بروجرد، اسلام‌شهر، فیروزکوه، قرچک، ورامین، یاسوج، گچساران، بندرعباس، بندرلنگه، اردکان، اندیشه و شهریار، جاجرود، پاکدشت و بوشهر می‌توانند از خدمات ارایه شده در جشنواره زمستانی شاتل بهره‌مند شوند.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانند با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ٢۳۰۹۹ یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.