باندپهن

باندپهن سیار

December 18, 2015
14:54 جمعه، 27ام آذرماه 1394
کد خبر: 75071

توسط شرکت مخابرات استان تهران انجام می شود: فروش اینترانت داخل استانی در سه ماهه پایانی سال 94

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران از فروش اینترانت داخل استانی در سه ماهه پایانی سال 94 خبر داد.
مهندس کامران کاظمی در گفت و گو با روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، با بیان این خبر افزود: سعی داریم با بکارگیری روش‌های نوین هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ کیفی متقاضیان بیشتری را به خود اختصاص دهیم.
 
وی در خصوص برنامه های جدید شرکت مخابرات استان تهران، گفت: نخستین برنامه این است که بستری فراهم آوریم تا در سه ماهه پایانی سال 94 اینترانت داخل استانی را به فروش برسانیم.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران با تاکید بر شایستگی های متمایز کننده شرکت در میان رقبا، گفت: اصلی‌ترین فاکتور متمایز کننده شرکت در بازار کنونی سرویس پس پرداخت (post paid ) است که به مشترکین امکان پرداخت هزینه‌ی سرویس را درصورت حساب پایان دوره می دهد.
 
وی بر ضرورت ارتقاء کیفیت سرویس ها و خدمات مخابراتی تاکید کرد و گفت: سیاست شرکت مخابرات استان تهران بر این است که در حوزه تجاری و حوزه خانگی کیفیت سرویس ها افزایش یابد.
 
کاظمی از ارائه مشاوره به مشتریان تجاری در نمایشگاه الکامپ خبر داد و تصریح کرد: در این طرح، مشترکان تجاری می توانند با مراجعه به غرفه شرکت مخابرات استان تهران در سالن 6 نمایشگاه بین المللی و تکمیل فرم مربوطه، از خدمات مشاوره ای شرکت بهره مند شوند.
 
وی با اشاره به وجود متخصصان مخابراتی که از دانش و مهارت خاصی برخوردار هستند؛ افزود: طبق این طرح، در صورت نیاز، مشاورین مخابرات به محل مورد نظر مشترکان تجاری مراجعه می نمایند و با توجه به شرایط و نیازهای خاص ایشان، سرویس های مخابراتی ویژه را پیشنهاد می دهند.
 
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به اجرای طرح فروش ویژه روستایی در مناطق حومه تهران به صورت پایلوت، گفت: یکی از برنامه های معاونت تجاری، تقسیم بندی مناطق(بازار) بر اساس نیازهای مشتریان اعم از خانگی وتجاری است که در همین راستا فروش پهنای باند بالا بر روی زوج مسی در بازارهای هدف،  نیز در حال اقدام است.
 
وی در خصوص برنامه های معاونت تجاری در نمایشگاه الکامپ گفت: ارائه خدمات مشاوره فنی، فروش ویژه ADSL ، فروش و مشاوره تجاری، معرفی اینترانت استانی از جمله این برنامه هاست.
 
کاظمی از آموزش ویژه کارشناسان 2020 خبر داد و افزود: تامین رضایت مشتریان از اولویت های این شرکت است و لذا در همین راستا، کمیته ای با محوریت ارتقاء سطح دانش کارشناسان تشکیل شده است که امیدواریم گامی موثر در تامین رضایت مشتریان مخابرات باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.