باندپهن

توسط شرکت مخابرات استان تهران انجام می شود: فروش اینترانت داخل استانی در سه ماهه پایانی سال 94

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران از فروش اینترانت داخل استانی در سه ماهه پایانی سال 94 خبر داد.
مهندس کامران کاظمی در گفت و گو با روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، با بیان این خبر افزود: سعی داریم با بکارگیری روش‌های نوین هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ کیفی متقاضیان بیشتری را به خود اختصاص دهیم.
 
وی در خصوص برنامه های جدید شرکت مخابرات استان تهران، گفت: نخستین برنامه این است که بستری فراهم آوریم تا در سه ماهه پایانی سال 94 اینترانت داخل استانی را به فروش برسانیم.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران با تاکید بر شایستگی های متمایز کننده شرکت در میان رقبا، گفت: اصلی‌ترین فاکتور متمایز کننده شرکت در بازار کنونی سرویس پس پرداخت (post paid ) است که به مشترکین امکان پرداخت هزینه‌ی سرویس را درصورت حساب پایان دوره می دهد.
 
وی بر ضرورت ارتقاء کیفیت سرویس ها و خدمات مخابراتی تاکید کرد و گفت: سیاست شرکت مخابرات استان تهران بر این است که در حوزه تجاری و حوزه خانگی کیفیت سرویس ها افزایش یابد.
 
کاظمی از ارائه مشاوره به مشتریان تجاری در نمایشگاه الکامپ خبر داد و تصریح کرد: در این طرح، مشترکان تجاری می توانند با مراجعه به غرفه شرکت مخابرات استان تهران در سالن 6 نمایشگاه بین المللی و تکمیل فرم مربوطه، از خدمات مشاوره ای شرکت بهره مند شوند.
 
وی با اشاره به وجود متخصصان مخابراتی که از دانش و مهارت خاصی برخوردار هستند؛ افزود: طبق این طرح، در صورت نیاز، مشاورین مخابرات به محل مورد نظر مشترکان تجاری مراجعه می نمایند و با توجه به شرایط و نیازهای خاص ایشان، سرویس های مخابراتی ویژه را پیشنهاد می دهند.
 
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به اجرای طرح فروش ویژه روستایی در مناطق حومه تهران به صورت پایلوت، گفت: یکی از برنامه های معاونت تجاری، تقسیم بندی مناطق(بازار) بر اساس نیازهای مشتریان اعم از خانگی وتجاری است که در همین راستا فروش پهنای باند بالا بر روی زوج مسی در بازارهای هدف،  نیز در حال اقدام است.
 
وی در خصوص برنامه های معاونت تجاری در نمایشگاه الکامپ گفت: ارائه خدمات مشاوره فنی، فروش ویژه ADSL ، فروش و مشاوره تجاری، معرفی اینترانت استانی از جمله این برنامه هاست.
 
کاظمی از آموزش ویژه کارشناسان 2020 خبر داد و افزود: تامین رضایت مشتریان از اولویت های این شرکت است و لذا در همین راستا، کمیته ای با محوریت ارتقاء سطح دانش کارشناسان تشکیل شده است که امیدواریم گامی موثر در تامین رضایت مشتریان مخابرات باشد.

​​