باندپهن

باندپهن ثابت

December 18, 2015
15:02 جمعه، 27ام آذرماه 1394
کد خبر: 75072

حمایت شرکت مخابرات استان تهران از ایده های برتر و خلاقانه

نائب رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات استان تهران از فراخوان شرکت های نوپا جهت حمایت از ایده های برتر مخابراتی خبر داد.
 
مهندس غلامرضا شیدایی در جریان بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ، این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای شرکت های بزرگی چون مخابرات استان تهران دانست و افزود:  ارائه خد مات و سرویس های مخابراتی و به نمایش گذاشتن توانمندی های شرکت های فعال در حوزه ICT  از مزایای این نمایشگاه به شمار می رود.
 
وی با بیان این که شرکت مخابرات استان تهران می تواند به عنوان شرکت شتاب دهنده برای شرکت های نوپا و صاحب ایده در حوزه فناوری و ICT  باشد،  گفت:  شرکت مخابرات استان تهران در زمینه منابع مالی – تجربیات بازار،  مشاوره فنی و شناخت معادلات بازار، حامی شرکت های نوپا می تواند باشد.
 
نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به کسب رتبه 91  ایران در ارزیابی ITU  در بخش توسعه اینترنت خاطرنشان کرد:  در این رتبه بندی نسبت به سال گذشته 8 رتبه ارتقاء  داشتیم و این درحالی است که کشورهایی چون آفریقای جنوبی،  پاناما،  اکوادور از رتبه بهتری برخوردارند.
 
وی با تأکید بر این که انتظار می رود باتوجه به نقش توسعه ICT  در توسعه پایدار در سال های بعد رتبه های بهتری را کسب کند،  گفت:  در همین راستا،  شرکت مخابرات استان تهران به عنوان یک شرکت شتاب دهنده در حوزه ICT فراخوانی برای شرکت های کوچک و نوپا خواهد داد تا با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های مخابراتی به خلق و تولید ایده های نو کمک کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.