سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 19, 2015
19:05 شنبه، 28ام آذرماه 1394
کد خبر: 75103

اولین تبلیغ ال‌جی در سوپربال؛ گامی بزرگ در بازاریابی تلویزیون‌های OLED

ریدلی اسکات از RSA Films، تلویزیون OLED را به عنوان عصر جدیدی در حوزه فناوری تلویزیون معرفی می‌کند.

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) امروز اعلام کرد که تیزر تبلیغاتی سوپربال این شرکت توسط RSA Films، شرکت متعلق به ریدلی اسکات تولید خواهد شد و جِیک اسکات کارگردانی بخشی که فناوری تلویزیون تحسین شده OLED معرفی می‌شود را بر عهده خواهد داشت. به عنوان بخشی از تلاش‌های بی‌وقفه این شرکت، تیزر تبلیغاتی ال‌جی در سوپربال نشان دهنده تعهد در ارائه فناوری‌های جدید است. و همچنین انتقال دهنده این پیام است که تلویزیون OLED تنها یک تلویزیون جدید نیست بلکه عصر کاملاً جدیدی در فناوری تلویزیون است.
 
تبلیغ جدید ال‌جی به دست خلّاق و با تجربه این پدر و پسر تولید خواهد شد. فیلم مریخی ریدلی اسکات اخیراً برنده جایزه بهترین کارگردانی 2015 از National Board of Review شد. همچنین این فیلم در جشنواره گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شد. ریدلی اسکات برای تیزر تبلیغاتی بی‌نظیر مکینتاش در سال 1984 که از سوی Forbes به عنوان بهترین تبلیغ همه دوره‌های سوپربال انتخاب شد شهره است. علاوه بر پدر، جیک هم سابقه ساخت 6 تبلیغ در کارنامه خود دارد.
 
ریدلی اسکات می‌گوید: "وقتی که اولین بار تلویزیون OLED را دیدم، از کیفیت تصویر خارق‌العاده این تلویزیون هیپنوتیزم شدم. در سال 1984، پیشرفتی فناورانه به تماشاگران معرفی شد که همه چیز را تغییر می‌داد. من همان انقلاب را در تلویزیون OLED ال‌جی می‌بینم."
 
لی جئونگ-سوک، نائب رئیس و مدیر بخش ارتباطات بازاریابی شرکت لوازم صوتی و تصویری ال‌جی می‌گوید: "ما از اینکه با ریدلی و جیک اسکات در پروژه تبلیغات سوپربال همکاری می‌کنیم به شدت هیجانزده‌ایم. ال‌جی تلاش‌ می‌کند به مصرف‌کنندگان این فرصت را بدهد تا شاهد قابلیت‌های تلویزیون OLED نظیر سطح مشکی مطلق و بازتولید استثنایی رنگ باشند. این دو قابلیت در کنار هم تجربه‌ای کاملاً جدید در تماشای تلویزیون ایجاد می‌کند."
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.