رگولاتوری

December 19, 2015
19:10 شنبه، 28ام آذرماه 1394
کد خبر: 75105

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور: برای الکامپ سال آینده، حداقل 40 هزار متر مربع فضا می‌خواهیم

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور وعده داد: الکامپ سال آینده، بهترین نمایشگاه بین‌المللی ایران خواهد شد.
 
ناصر علی سعادت در مراسم اختتامیه نمایشگاه افزود: این نمایشگاه آغاز دوباره‌ای برای الکامپ است تا به جایگاه ملی و بین‌المللی واقعی خود برسد و در این راه با حمایت شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان سازمانی مردم نهاد، برای نخستین بار دبیرخانه دایم نمایشگاه الکامپ را دایر کرده است.
 
وی ادامه داد: سال جاری 500 غرفه در 23 هزار متر مربع در نمایشگاه الکامپ برپا شد که از این تعداد 50 شرکت خارجی بودند. این موضوع را نیز باید تاکید کنم که تقاضا برای حضور در نمایشگاه بیش از 30 هزار متر مربع بود.
 
رییس سازمان نصر کشور گفت: در نمایشگاه امسال چندین هیات خارجی به بازدید از نمایشگاه پرداخته و برای حضور در نمایشگاه سال آینده اعلام آمادگی کرده‌اند. از سوی دیگر با توجه به حل مساله هسته‌ای و برجام، فضای مورد تقاضا برای شرکت‌های خارجی برای الکامپ 22 چند برابر خواهد بود.
 
سعادت با بیان این که امسال 80 شرکت نوپا به رایگان در نمایشگاه حضور یافتند وعده داد: سال آینده یک سالن کامل به این شرکت‌ها اختصاص خواهد یافت و امیدواریم پذیرای 500 کسب و کار نوین فناورانه در نمایشگاه باشیم.
 
وی با بیان این که در سه روز نخست نمایشگاه بیش از 100 هزار نفر از الکامپ بازدید کردند گفت: ما برای نمایشگاه سال آینده چند خواسته مشخص داریم. یکی این که نمایشگاه به جای آذرماه در مهر برپا شود چرا که فاوا از صنایع محوری کشور است و استقبال مردم از نمایشگاه بسیار زیاد است و همین امسال هم مردم در برف و آلودگی و ترافیک به نمایشگاه آمدند.
 
سعادت گفت: خواسته دیگر ما این است که حداقل 40 هزار متر مربع فضا به الکامپ اختصاص داده شود و همچنین ساعت بازدید از نمایشگاه تا ساعت 19 باشد.
 
وی با تشکر از دبیر شورای عالی فضای مجازی، وزیر و مدیران وزارت خانه و رییس شرکت سهامی نمایشگاه‌ها گفت: امسال کار بی‌نظیری در ستاد خبری انجام شد و بیش از 100 رسانه داخلی و 10 رسانه خارجی اخبار الکامپ را پوشش دادند.
سعادت در پایان قول داد الکامپ سال آینده، بهترین نمایشگاه بین‌المللی ایران باشد. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.