تلفن همراه

47 درصد کاربران برای کمک گرفتن با اپراتور خود تماس می‌گیرند

شرکت Xerox در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد 47 درصد کاربران که طی یک سال گذشته با مرکز پشتیبانی اپراتور موبایلی خود تماس گرفته‌اند، دیگر روش‌ها را برای دریافت کمک از اپراتور مربوطه ترجیح می‌دهند. ولی به دلایل فراوان باز هم تماس تلفنی با بخش پشتیبانی را به کار می‌برند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس جدیدترین بررسی‌ها 37 درصد کاربران اعلام کردند که گزینه‌های دیگر برای دسترسی به بخش پشتیبانی اپراتور مخابراتی مقرون به‌صرفه نبوده است و 16 درصد هم اعلام کردند که برای آنها گزینه دیگری وجود نداشته است یا از وجود گزینه‌های دیگر بی‌خبر بوده‌اند.

همچنین 14 درصد کاربران اعلام کردند گزینه‌های دیگر پاسخگوی نیاز آنها نبوده است و 37 درصد مشترکان مخابراتی هم توضیح دادند که در اختیار داشتن یک کانال دیجیتالی از جمله دستیار مجازی یا چت‌های مبتنی بر وب را برای پشتیبانی ترجیح می‌دهند.

این بررسی همچنین نشان داد 10 درصد کاربران ترجیح می‌دهند در مواقع نیاز به صورت حضوری به نمایندگی‌ها شرکت مخابراتی مراجعه کنند.

این بررسی نحوه پشتیبانی اپراتورهای مخابراتی از مشترکان را بررسی کرد و در پایان مشخص شد که نیمی از کاربران به دلایل مذکور ترجیح می‌دهند هنگام بروز مشکل با شرکت مربوطه تماس صوتی برقرار کنند.


​​