اپراتورها

تلفن همراه

December 21, 2015
15:14 دوشنبه، 30ام آذرماه 1394
کد خبر: 75140

ربات ایرانسل در تلگرام هم از مشترکین پشتیبانی میکند

ایرانسل سامانه‌های جدیدی برای ارتباط و پشتیبانی آنلاین مشترکان خود در تلگرام راه‌اندازی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در راستای توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی و در جهت برقراری ارتباط موثر با مشترکان، ایرانسل ربات پشتیبان در نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی کرده است.
 
همچنین در نخستین تجربه پشتیبانی آنلاین مشترکان اپراتورهای تلفن همراه، مشترکان ایرانسل می‌توانند با مراجعه به بخش «تماس با ما» در وب‌سایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir پرسش‌ها، مشکلات و یا درخواست‌های خود را با کارشناسان بخش ارتباط با مشتریان به صورت گفت‌وگوی آنلاین مطرح و پاسخ مورد نظر را دریافت کنند. در مرحله نخست این طرح، پاسخگویی به مشتریان در ساعات اداری میسر است، اما با راه‌اندازی فازهای جدیدتر، به مرور ساعات پاسخگویی به مشترکان افزایش خواهد یافت.
 
پیش از این نیز ایرانسل کانال ارتباطی خود در نرم افزار پیام‌رسان تلگرام را معرفی کرده بود تا آخرین اخبار، محصولات و خدمات، تازه‌های فناوری و طرح‌های مناسبتی را به اطلاع مشترکان خود برساند.
 
کانال ایرانسل در تلگرام از طریق لینک https://telegram.me/irancell و ربات تلگرامی ایرانسل در نشانی https://telegram.me/irancellbot و یا با جست‌وجوی نام‌های کاربری @irancell و @irancellbot در تلگرام قابل دسترسی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.