سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 30, 2015
12:47 چهارشنبه، 9ام دیماه 1394
کد خبر: 75260

با ZenDrive U7M ایسوس، اطلاعات خود را جاودانه کنید

شرکت ASUS به تازگی DVD Writer فوق باریک خود با نام ZenDrive U7M (SDRW-08U7M-U) و قابلیت پشتیبانی از M-Disc را ارائه کرده است. دی وی دی های نوع M-DISC قابلیت ذخیره سازی اطلاعات تا 1000 سال و حتی بیشتر از آن را دارا هستند. این دیسک ها به کاربر اجازه می دهند تا تمام اطلاعات مهم خود مانند عکس ها، ویدیوهای شخصی، پروژه های مهم کاری یا هر داده دیگری را بر روی این دیسک ها نگه داری کنند؛ بدون اینکه نگران خرابی دیسک ها بر اثر گذشت زمان باشند و داده مهم آنها از بین برود. این دستگاه همچنین دو دی وی دی M-DISC به همراه خود دارد که به کاربران اجازه می دهد تا بی درنگ پس از خرید محصول، خاطرات و اطلاعات خود را بر رویDVD ها ذخیره سازی نمایند.
 
طراحی خاص 13 میلیمتری این DVD writer، به شما کمک می کند تا آن را در کنار لپ تاپ یا نت بوک خود استفاده کرده و به راحتی آن را با خود حمل نمایید. از ویژگی های مهم و پرکاربرد M-Disc مقاومت بالای آن در برابر نور شدید، رطوبت و حرارت زیاد است. این ویژگی در مقابل دیسک های رایج مانند DVD و دیسک های Blue-Ray، آن را منحصر به فرد می کند؛ علاوه بر این، در مقایسه با هارد دیسک های مغناطیسی (HDD)، شوک های الکتریکی و امواج مغناطیسی بر آن بی تاثیر است.
 
ایسوس سعی کرده است تا این محصول را به گونه ای عرضه کند که کاربر به راحتی بتواند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کند. به همین منظور، همراه این محصول نرم افزار Nero BackItUp برای سیستم عامل اندروید (راهکاری کامل برای پشتیبان گیری از تمام اطلاعات تلفن همراه) و حجم نامحدود رایگان در ASUS webstorage به مدت 6 ماه، قرار گرفته است. ASUS Webstorage به کاربر کمک می کند تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را همواره به صورت آنلاین در اختیار و در دسترس داشته باشد. همچنین نرم افزار Cyberlink Power2Go 8 به صورت رایگان همراه این محصول ارائه می شود که کاربرد اصلی آن قفل گذاری و ایجاد امنیت بیشتر فایل های شخصی است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.