اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

January 3, 2016
8:58 یکشنبه، 13ام دیماه 1394
کد خبر: 75339

فناپ FCP گرفت

شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان پروانه ارتباطات ثابت (FCP) را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرد.
 
پس از دور اول ارائه پروانه ارتباطات ثابت (FCP) به هشت شرکت اینترنتی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نهمین مجوز بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت را به شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان اعطا کرد.
 
شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان کنسرسیومی متشکل از 9 شرکت فعال صنعت مخابرات و اینترنت شامل فناپ، گسترش اطلاعات و ارتباطات ندا رایانه، آزادنت رسانه، شرکت رسانه آوابرید، شبکیه شریف، توسعه ارتباطات هما، ارتباطات اوراکل، فنی مهندسی مروا سیستم و پردیس اطلاع‌رسان سپهر است.
 
این کنسرسیوم در خرداد ماه سال جاری با عنوان کنسرسیوم پیشگامان نام‌آور اطلاعات و ارتباطات جاویدان تشکیل شد که پس از اخذ تاییدیه‌های لازم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پروانه‌ی FCP را تحت عنوان شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان دریافت کرد.
 
این شرکت به منظور توسعه شبکه‌ تجاری خود و استفاده‌ حداکثری از توان و ظرفیت فعالان صنعت، اقدام به ایجاد و توسعه‌ شبکه‌ همکاران تجاری کرده و تاکنون موفق به توافق با 30 شرکت فعال شده است.
 
همچنین در ادامه راه از فعالان قدیمی صنعت (دارندگان پروانه‌های PAP، PSTN، ISDP، ISPو VOIP)جهت مذاکره، توافق و پیوستن به شبکه‌ همکاران تجاری دعوت کرده است.
 
خبرگزاری تسنیم پیش از این خبر تأیید صلاحیت این کنسرسیوم برای دریافت پروانه‌های جدید ارتباطات ثابت از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را داده بود و اکنون شاهد اعطای این پروانه به فناپ هستیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.