اپلیکیشن

January 3, 2016
14:30 یکشنبه، 13ام دیماه 1394
کد خبر: 75350

بهترین اپلیکیشن‌هایی که سال 2016 عرضه می‌شوند

سال 2016 میلادی به سرعت هرچه تمام‌تر از راه رسید و برنامه‌ریزی‌ها برای استفاده هرچه بهتر از این سال آغاز شد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند در سال جدید میلادی میزان وابستگی مردم جهان به دستگاه‌های موبایلی افزایش یابد و در این سال مردم بیش از هر زمان دیگر از اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به هر حال، اگر شما هم برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اید تا بهترین استفاده را از این سال ببرید، بهتر است برای سال 2016 اپلیکیشن‌های زیر را بارگذاری کنید.

اپلیکیشن Trello

استفاده از آن به کاربران سازمانی توصیه می‌شود و قابلیت‌های کار با گروه‌های مختلف سازمانی را ارایه می‌دهد. این ابزار موبایلی رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS ارایه شده است.

اپلیکیشن BrightNest

این ابزار راهنمای کامل برای تعمیر لوازم خانگی را در خود جا داده است و در این زمینه به کاربران کمک‌های شایانی می‌کند. این اپلیکیشن رایگان در دو سیستم عامل اندروید و iOS استفاده می‌شود.

اپلیکیشن Epicurious

این ابزار موبایلی دستور 30 هزار نوع غذا را در خود جا داده است و اگر نسخه پولی آن را در اختیار بگیرید، به نحوه پخت بیش از 100 هزار نوع غذا دسترسی خواهید داشت. این ابزار برای دو سیستم عامل اندروید و iOS رایگان است.

اپلیکیشن Week Menu

با این ابزار می‌توانید یک منوی غذایی ویژه برای طول هفته در اختیار بگیرید. این ابزار برحسب نیاز شما بهترین روش‌ها و دستورات غذایی را ارایه می‌دهد. ابزار مذکور با قیمت 3.99 دلار برای iOS ارایه می‌شود.

اپلیکیشن MyFitnessPal

بهترین گزینه برای تناسب اندام است و از میزان کالری مصرفی گرفته تا برنامه غذایی شما را مانیتور می‌کند. این ابزار برای اندروید و iOS رایگان عرضه شده است.

اپلیکیشن Duolingo

با این ابزار موبایلی می‌توانید به صورت سیستماتیک زبان جدید را در دوره زمانی محدود به خوبی یاد بگیرید. این ابزار برای اندروید و iOS رایگان عرضه شده است.

اپلیکیشن Coach.Me

به صورت گام به گام در شما انگیزه لازم را ایجاد می‌کند تا برای خود برنامه‌ریزی کنید و فعالیت‌های بدنی لازم را به خوبی انجام دهید. این ابزار به صورت رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده است.

اپلیکیشن Hopper

این ابزار یک گزینه مناسب در زمینه برنامه‌ریزی برای سفر محسوب می‌شود. با این برنامه موبایلی می‌توانید به بهترین شکل از تعطیلات خود استفاده کنید. این ابزار رایگان فقط برای iOS عرضه شده است.

اپلیکیشن Kayak

بهترین گزینه برای رزرو هتل و هواپیما است تا بدون نیاز به استفاده از سایت‌های اینترنتی مختلف بتوانید ملزومات اولیه سفر خود را فراهم کنید. این ابزار موبایلی رایگان را می‌توان در گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS استفاده کرد.

اپلیکیشن BonJournal

این یک ابزار بسیار کارآمد برای علاقمندان به سفر محسوب می‌شود که امکان تهیه یک سفرنامه را برای شما فراهم می‌کند و تمام خاطرات شما در طول سفر را ثبت می‌کند. این ابزار رایگان برای iOS ارایه شده است.

اپلیکیشن Headspace

از این ابزار می‌توان برای آرامش جسم و ذهن استفاده کرد. این ابزار موبایلی برای دوره زمانی 10 روزه برنامه‌ریزی می‌کنید و آرامش واقعی شما را برقرار می‌سازد. در دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن MoodNotes

یک ابزار کاربردی برای iOS است که حالات روحی شما را دنبال می‌کند و به صورت روزانه اطلاعیه‌ها و پیام‌های مرتبط به احساسات شما را در اختیارتان می‌گذارد. قیمت این ابزار موبایلی 3.99 دلار است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.