تلفن همراه

گوشی

January 6, 2016
18:05 چهارشنبه، 16ام دیماه 1394
کد خبر: 75429

با CES 2016: ال‌جی گوشی‌های K10 و K7 را معرفی کرد

شرکت ال‌جی گوشی‌های تلفن همراه جدید خود با مدل‌های K10 و K7 را در آستانه نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد.
 
گوشی K10 از صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت HD برخورداراست.
 
K10 در دو مدل ۳G و LTE ارایه می‌شود که مدل ۳G آن از پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز و مدل LTE نیز از پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۱۴ گیگاهرتز برخوردار است.
 
مدل LTE ال‌جی به کاربر این حق انتخاب را می دهد تا پردازنده‌ای ضعیف‌تر را برای محصولش انتخاب کند و در واقع نسخه LTE گوشی مدل K10 با پردازنده چهار هسته‌ای در دو فرکانس ۱.۲ و ۱.۳ گیگاهرتز نیز عرضه می‌شود.
 
بنا بر اعلام ال‌جی، رم‌های این دستگاه نیز قرار است براساس انتخاب کاربر متفاوت باشد و رم‌های یک، یک و نیم و دو گیگابایت گزینه‌هایی هستند که عرضه می‌شوند.
 
مدل LTE این گوشی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و مدل ۳G آن از دوربین هشت مگاپیکسلی برخوردار است و کاربران برای دوربین جلوی هر دو مدل، می‌توانند یکی از گزینه‌های هشت یا پنج مگاپیکسلی را انتخاب کنند.
گوشی K7 نیز ابعادی کوچکتر از K10 دارد و صفحه نمایش آن پنج اینچ است و از باتری ۲۱۲۵ میلی‌آمپری برخوردار است.
 
این محصول نیز همانند گوشی K10 در دو مدل LTE و ۳G عرضه می‌شود که مدل LTE پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۱ گیگاهرتز دارد و در مجموعه سخت‌افزاری خود رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه ۱۶ گیگابایتی دارد اما مدل ۳G آن پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز دارد و با رم یک گیگابایتی، هشت گیگ فضای ذخیره‌سازی دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.