تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

January 6, 2016
18:32 چهارشنبه، 16ام دیماه 1394
کد خبر: 75434

فیت بیت از ساعت هوشمند ۲۰۰ دلاری خود با قابلیت های متنوع ورزشی پرده برداشت

بسیاری اعتقاد دارند با استقبال روزافزون از ساعت های هوشمند، دستبندهای سلامتی در حال پیوستن به تاریخ هستند و امروز Fitbit نیز به عنوان یکی از مشهور ترین سازندگان دستبندهای سلامتی، در نمایشگاه CES نشان داد از دیدگاه مشابهی برخوردار است.
 
 
این شرکت امروز از آخرین محصول خود با نام Blaze رونمایی به عمل آورد که می توان آن را یک ساعت هوشمند واقعی به شمار آورد، محصولی که از تمام ابزارهای ساخته شده توسط Fitbit تاکنون، امکانات بیشتری ارائه می کند.
 
ساعت هوشمند Fitbit Blaze از نمایشگر رنگی، واچ فیس های متنوع، طراحی باریک و زیبا و بندهای متعدد بهره می برد، اما برخلاف اکثر رقباً، مبتنی بر پلتفرم اندروید Wear ساخته نشده و سیستم عامل اختصاصی سازنده برای آن در نظر گرفته شده است.
 
Fitbit Blaze با این وجود اکثر امکانات ساعت های هوشمند را ارائه می کند که از جمله آنها می توان به مدیریت تماس، پیام رسانی، نمایش اطلاعات ثبت شده در تقویم و کنترل پخش موسیقی اشاره کرد. سازنده البته عمده ترین بخش فعالیت خود را نیز در ساخت این محصول فراموش نکرده و قابلیت های متنوعی را در زمینه فعالیت های ورزشی برای ساعت هوشمند خود در نظر گرفته است.
 
این ساعت هوشمند به لطف قابلیت SmartTrack، فعالیت کاربر را به شکل هوشمند تشخیص داده و اطلاعات مربوط به آن را، در زمینه های متنوعی از جمله دوچرخه سواری، بدن سازی و حتی یوگا، به شکل خودکار به ثبت می رساند.
 
از دیگر نقاط قوت دستگاه نیز می توان به ثبت ممتد و همیشگی ضربان قلب و GPS اشاره کرد که مورد دوم، استفاده از این ابزار را بدون نیاز به وجود تلفن هوشمند امکان پذیر خواهد ساخت. دستند Blaze ضمناً از قابلیت ارائه برنامه های ورزشی و نظارت بر خواب کاربر نیز برخوردار است.
 
به گفته Fitbit، این ساعت هوشمند از بیش از ۲۰۰ ابزار مبتنی بر اندروید، iOS و ویندوز موبایل پشتیبانی می کند و برای اتصال به آنها، فناوری بلوتوث را مورد استفاده قرار می دهد.
 
در پایان لازم است بدانید که پیش خرید ساعت هوشمند فیت بیت از همین امروز در سایت سازنده امکان پذیر است و این شرکت، قیمت ۲۰۰ دلار را برای محصول خود در نظر گرفته است، محصولی که عرضه آن از حوالی اسفند ماه آغاز خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.