لبه تکنولوژی

January 10, 2016
11:34 یکشنبه، 20ام دیماه 1394
کد خبر: 75519

با سوئیشرت AiraWear در محل کار و پشت میز هم می توانید ماساژ بگیرد

تقریبا همه آدم ها ماساژ را دوست دارند، مخصوصا که پس از یک روز کاری خسته کننده هم باشد. اما این امر مستلزم فضای مناسب خودش است و هر زمان که شانه یا کمر درد دارید نمی توانید ماساژ بگیرید و از گرفتگی عضلات پشت کمرتان خلاص شوید.
 
اما به لطف خلاقیت های تکنولوژیک نوعی تن پوش اختراع شده که همه جا و در همه حالت، چه در خانه یا در محل کار می توانید ماساژ گرفته و همه خستگی تن خود را از بین ببرید. این تنپوش AiraWear نام دارد و در اصل یک جلیقه ماساژ محسوب می گردد که در حال حاضر درون یک سوئیشرت جای داده شده. به طور کلی باید بگوئیم این محصول دو فوم در قسمت شانه ها و یک بالشتک هوا در قسمت کمر دارد که از هوا پر و خالی می گردند و قدرت مالش هایِ آنها نیز قابل تنظیم است.
 
این نخستین «ماساژ پوشیدنی» نیست که طراحی و ساخته شده اما این نمونه کارائی بهتر و جالب تری دارد. در این محصول 6 پد بادکردنی که در فوم های سفت جای داده شده اند، تعبیه گشته که با پر و خالی شدن هوای درون آنها از بالا تا پائین کمر فرد مشت و مال داده می گردد.
 
با پوشیدن این تن پوش این طور به نظر می رسد که غده های بزرگی از بدن شما بیرون زده و شاید در ظاهر جالب نباشد اما در عوض، وقتی پشت میز خود نشسته و در حال کار هستید می توانید از ماساژهای این لباس بهره گرفته و همه کوفتگی های حاصل از پشت میز نشینی را برطرف نمائید.
 
 
این جلیقه همه قسمت های بالائی و پائینی کمر و شانه ها را تحت پوشش دارد و همچنین باید اضافه کنیم، گزینه ای هم برای خواب در آن تعبیه گشته که ماساژ نرم تری خواهد داشت. نمونه آزمایشی کنونی آن هم که در نمایشگاه CES معرفی گشت، باتری قابل شارژ دارد و با یک بار شارژ کامل تا سه ساعت قابل استفاده خواهد بود.
 
کمپانی سازنده، چندین مدل از این محصول را در مدل های زنانه و مردانه تولید نموده و از دیگر ویژگی های آن نیز می توان به پایش طرز قرارگیری بدن در حالت نشسته یا ایستاده اشاره نمود که از مواردی همانند قوز کردن جلوگیری می نماید. همچنین با بررسی حالت بدن به شما پیغام می دهد که چه زمانی باید بنشینید یا بلند شده و بایستید.
 
گفته می شود برای تولید این جلیقه در ماه آینده میلادی در سایت های جمع سپاری کمپینی راه اندازی خواهد گشت و پیش فروش های آن نیز بر طبق برنامه ریزی کنونی کمپانی سازنده از پائیز سال آینده آغاز خواهد شد. قیمت حدودی آن نیز فعلا 250 دلار اعلام گشته که طبق روال همیشگی، مشتری هایی که در کمپین این شرکت را حمایت مالی نموده اند، شامل تخفیفات ویژه خواهند بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.