رگولاتوری

January 15, 2016
18:54 جمعه، 25ام دیماه 1394
کد خبر: 75646

گسترش همکاری های سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران

صدور مجوز فعالیت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تهران برای شرکت های آموزشی پیشرفته و تخصصی فاوا مورد تایید سازمان نصر تهران
 
سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با هدف گسترش همکاری های آموزشی در حوزه فناوری اطلاعات تفاهم نامه منعقد کردند.
فربیا مهدیون عضو هیات مدیره و مسئول کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های آموزشی میان سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران تنظیم شده است.
 
مسئول کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به موضوع صدور مجوز فعالیت برای شرکت های آموزشی عضو سازمان از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت: براساس تفاهم صورت گرفته، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران برای شرکت های آموزشی احراز صلاحیت شده توسط کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نصر تهران که دارای رتبه شورای عالی انفورماتیک در حوزه آموزش و پژوهش هستند، مجوز فعالیت صادر می کند.
 
مهدیون دراین رابطه ادامه داد: همچنین طبق این مذاکرات صورت گرفته در این تفاهم نامه، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، تمام شرکت های احراز صلاحیت شده از سوی کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران را به عنوان مراکز آموزش های پیشرفته و فوق تخصصی فاوا شناسایی می کند.
 
مهدیون با اشاره به 8 بند موضوع این تفاهم نامه  گفت: موضوع شناسایی و تامین نیازهای مهارتی و صاحبان کسب و کارهای نوپا در این  تفاهم نامه مدنظر قرار گرفته است تا از این طریق نیازهای اصلی آموزش کسب و کارهای نوپا در حوزه فاوا شناسایی و نسبت به طراحی دوره های لازم اقدام شود.
 
مسئول کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به موضوع تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی و دوره های مهارتی تخصصی حوزهIT  براساس این تفاهم نامه اشاره کرد و ادامه داد: به منظور تامین، بروزرسانی و ارتقای مهارت نیروی انسانی در این حوزه ضرورت دارد سازمان با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران این موارد را شناسایی و مورد ارزیابی قرار دهد.
 
مهدیون در این رابطه گفت: بحث تدوین و یکسان سازی استانداردها و سرفصل های آموزشی مشترک در حوزه فاوا براساس این تفاهم  در دستور کار مشترک سازمان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران قرار گرفته است.
 
او همچنین تهیه سرفصل های آموزشی، تولید محتوای درسی و بسته های آموزشی برای دوره های مهارتی در حوزه فناوری اطلاعات را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.