اپراتورها

تلفن همراه

January 18, 2016
11:26 دوشنبه، 28ام دیماه 1394
کد خبر: 75704

182 مرکز خدمات مشترکان ایرانسل افتتاح شد

ایرانسل از راه‌اندازی 182 مرکز خدمات مشترکان جدید این اپراتور در سراسر کشور خبر داد.
با هدف بهبود خدمت‌رسانی به مشترکان شبکه تلفن همراه و باندپهن ایرانسل، 182 مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در استان‌های تهران، قزوین، مرکزی، قم، سمنان، البرز، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، همدان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، مازندران و گلستان افتتاح شد تا تعداد مراکز خدمات مشترکان ایرانسل در سراسر ایران به 224 مرکز افزایش یابد.
 
در این مراکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت‌نام انواع سیم‌کارت‌ها و مودم‌های نسل سوم و چهارم اینترنت همراه ایرانسل، تعویض سیم‌کارت، پیگیری دریافت سیم‌کارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکان تلفن همراه، خدمات رومینگ، تنظیمات دیتا و MMS، بسته‌های تشویقی و آهنگ پیشواز و ثبت و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه نیز به متقاضیان ارائه می‌شود.
 
نشانی دقیق و ساعت کار هر یک از مراکز خدمات ایرانسل در وب‌سایت این اپراتور به نشانی https://irancell.ir/servicecenters موجود است.
 
از سوی دیگر، مشترکان ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی به نشانی https://ecare.irancell.ir و بدون نیاز به تماس با مراکز خدمات مشترکان، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.
 
علاوه بر این؛ تمامی مشترکان ایرانسل می‌توانند با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من»، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، مشاهده و یا تغییر طرح تعرفه، فعال‌سازی و مشاهده باقیمانده بسته‌های افزایشی و کنترل موجودی حساب از طریق این برنامه کاربردی امکان‌پذیر است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://irancell.ir/myirancell برنامه کاربردی «ایرانسل من» را برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و جاوا به صورت رایگان دریافت کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.