اپلیکیشن

تلفن همراه

January 30, 2016
19:51 شنبه، 10ام بهمنماه 1394
کد خبر: 75933

Clean Master پرکاربردترین اپلیکیشن برای گوشی‌های اندروید در سه ماه پاییز بود

Drawbridge که یک شرکت فعال در زمینه‌ی بازاریابی است، پس از بررسی حدود یک تریلیون درخواست تبلیغ داخل اپلیکیشنی فهمیده که از بین تمام اپ‌ها، «کلین مستر» (Clean Master) در هریک از ماه‌های پاییز گذشته، بیش‌ترین کاربرد را از طرف کاربران گوشی اندروید داشتند.
 
اپلیکیشن کلین مستر Cacheها و فایل‌هایی که کاربردی ندارند را از روی گوشی پاک می‌کند. در حالی که تجمع این فایل‌ها و Cacheها روی گوشی باعث می‌شود که هم باتری خیلی سریع خالی شود و هم کارکرد گوشی کند شود. با این اوصاف، کلین مستر یک اپ خیلی کاربردی و مفید تلقی می‌شود.
 
کلین مستر در کسری از دقیقه گوشی کاربر را اسکن می‌کند و ضمنا گوشی را از تهدیدهایی مثل ویروس، تروجان، Adware و Spyware هم در امان نگه می‌دارد.
کلین مستر، اپ‌های موجود در گوشی و کارکردشان را بررسی می‌کند و آن‌هایی که خیلی باتری مصرف می‌کنند را در حالت Hibernate قرار می‌دهد؛ یعنی نصب هستند اما به طور کامل روی گوشی فعال نیستند و از سرعت و باتری گوشی کم نمی‌کنند. Memory Boost هم گزینه‌ی دیگری در این اپ هست که فضای بیش‌تری روی رم گوشی‌ کاربر را خالی می‌کند و در نتیجه، دستگاه سریع‌تر کار می‌کند. همچنین CPU Cooler اپ‌هایی که دستگاه را بیش از اندازه داغ می‌کنند را شناسایی و آن‌ها را متوقف می‌کند.
 
کلین مستر در کسری از دقیقه گوشی کاربر را اسکن می‌کند و ضمنا گوشی را از تهدیدهایی مثل ویروس، تروجان، Adware و Spyware هم در امان نگه می‌دارد. نکته‌ی قابل توجه دیگر در موردکلین مستر این است که کاملا رایگان است.
 
ولی آمار در مورد گوشی‌هایی که با سیستم عامل iOS کار می‌کنند، متفاوت بوده است. در این سیستم عامل‌ها اپلیکیشن‌های تانگو، Words with Friends و آی‌فانی به ترتیب در ماه‌هام مهر، آبان و آذر بیش‌ترین کاربرد را داشته‌اند.
 
در تصاویر زیر جزییات کامل‌تری از اطلاعات به دست آمده توسط Drawbridge برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS را مشاهده می‌کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.