اپلیکیشن

تلفن همراه

February 1, 2016
20:00 دوشنبه، 12ام بهمنماه 1394
کد خبر: 75973

اشتراک گذاری کیبورد و کلیپ بورد میان پی سی و موبایل به قابلیت های AirDroid اضافه شد

اپلیکیشن AirDroid با بروزرسانی به نسخه 3.2، به ابزار و قابلیت های جدیدی برای مدیریت از راه دور گجت های اندرویدی مجهز شده است. برای دسترسی به بعضی از آنها می بایست اپلیکیشن دسکتاپ AirDroid را به نسخه جدید ارتقا دهید، و ضمنا ممکن است احتیاج به روت کردن گجت خود داشته باشید.
 
مهم ترین قابلیت اضافه شده به اپ، امکان برقراری ارتباط میان کیبورد رایانه و موبایل است، به گونه ای که با تایپ از رایانه حالا می توانید فیلدهای خالی نوشته در موبایل را پر کنید. برای شروع استفاده از این قابلیت، کافیست نرم افزار دسکتاپ AirDroid را در ویندوز یا مک اجرا کرده و موبایلتان را به رایانه متصل کنید، سپس با اشاره روی آیکن دوربین دو چشمی، سرویس AirME را به راه بیندازید.
 
 
با تأیید ارتباط و فعالسازی روت، حالا می توانید نوشته های کیبورد رایانه تان را به سیستم عامل اندروید منتقل کنید. این بروزرسانی همچنین امکان تبادل متن های کپی شده از کلیپ بورد رایانه را به موبایل و بالعکس نیز فراهم نموده. نسخه 3.2 AirDroid از این پس هنگام فعال بودن AirMirror، صفحه نمایش موبایل را تاریک می کند و همچنین از پس پاسخ به نوتیفیکیشن های اسکایپ و لاین به طور مستقیم از دسکتاپ هم بر می آید.
 
مضاف بر این موارد، اضافه شدن قابلیت فیلمبرداری از سیستم عامل با AirMirror و رفع بعضی باگ ها هم از دیگر تغییرات صورت گرفته در آخرین نسخه اپلیکیشن AirDroid هستند.
 
برای دانلود نسخه اندروید به صورت دستی، می توانید به سایت APK Mirror مراجعه کنید و توجه داشته باشید که برای دسترسی به قابلیت های جدید، حتما می بایست نسخه ویندوز یا OS X اپ را به ورژن 3.3 ارتقا داده باشید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.