اپراتورها

تلفن همراه

February 4, 2016
11:25 پنجشنبه، 15ام بهمنماه 1394
کد خبر: 76024

خرید محصولات همراه اول از طریق تلفن ممکن شد

مشترکان اپراتور اول موبایل می‌توانند با ارسال پیامک، در طرح فروش تلفنی محصولات شرکت کنند.
در این طرح محصولات جدید همراه اول در بخش‌های مختلف معرفی شده و مشترکان می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 8018، درخواست خود را اعلام و ثبت کنند.
 
پس از دریافت پیامک، پاسخی از سامانه مذکور (8018) مبنی بر ثبت درخواست مشترک ارسال شده، سپس کارشناس فروش با شماره 09129990000 با مشترک تماس گرفته و کلیه محصولات این اپراتور را به وی معرفی می‌کند.
 
مشترک پس از انتخاب کالای مدنظر برحسب نیاز و نوع مصرف، سفارش خود را اعلام می‌کند و در انتها ظرف مدت 24 تا 48 ساعت کالای سفارش داده شده به دست مشترک خواهد رسید.
 
این اپراتور تاکید کرده است، در سامانه فروش تلفنی جهت مطلع شدن مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی انجام تماس تلفنی فقط از طریق شماره 09129990000 صورت می‌گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.