تلفن همراه

گوشی

February 8, 2016
17:37 دوشنبه، 19ام بهمنماه 1394
کد خبر: 76093

چگونه آی‌فون خود را سریع‏ تر شارژ کنیم؟

راه ‏حل شارژ سریع‏تر آی‌فون چندان پیچیده و سخت نیست؛ کافی است دو نکته را رعایت کنید تا سرعت شارژ آی‌فون خود را دو برابر کنید.اگر احساس می‏کنید مدت زمان شارژ آی‌فون 6 یا 6s شما طولانی و خسته‏ کننده است، نگران نباشید زیرا راه ‏حل ساده‏ ای برای شارژ سریع‏تر آن وجود دارد.  به‏ طور کل این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام شارژ شدن گوشی هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، مدت زمان شارژ طولانی‏ تر می‏شود. پس بهتر است هنگام شارژ دست به گوشی‏تان نزنید و بگذارید با خیال راحت انرژی موردنیاز خود را دریافت کند.
 
اما راه ‏حل شارژ سریع‏تر آی‌فون چیست؟
• نخست آی‌فون خود را در حالت Airplane قرار دهید. در این حالت گوشی دیگر به دنبال سیگنال وای‏فای و شبکه مخابراتی نمی‏گردد و اتصال آن از دستگاه‏ هایی مانند ساعت یا دستبند هوشمند قطع می‏شود.
• سپس از شارژر آی‌پد برای شارژ آی‌فون خود استفاده کنید.
 
شارژرهای USB به‏ طور معمول از ولتاژ ۵ ولت و جریان یک آمپر پشتیبانی می‏کنند، مانند شارژر پیش‏فرض در جعبه آی‌فون که دقیقا همین خروجی را در پورت یو اس‏ بی خود ارائه می‏کند. پورت‏های یواس‏بی روی کامپیوتر و لپ‏تاپ نیز ولتاژ ۵ ولتی دارند، اما جریان خروجی آنها 5/ 0 آمپر است. این به آن معنی است که رسیدن به شارژ کامل با پورت یو اس‏ بی روی کامپیوتر یا لپ‏تاپ دو برابر بیشتر از شارژ کردن با شارژر یک آمپری طول می‏کشد.  اما چاره کار استفاده از شارژرهایی مانند شارژر آی‌پد است که با وجود خروجی ۵ ولتی، می‏تواند جریانی معادل با 1/ 2 آمپر در اختیار آی‌فون شما قرار دهد. به این ترتیب استفاده از شارژر آی‌پد درمقایسه با شارژر آی‌فون دو برابر بازدهی بیشتر به‏ همراه دارد. آی‌فون‏های 6 و جدیدتر به‏ خوبی با شارژر 1/ 2 آمپری آی‌پد سازگارند و استفاده از این نوع شارژر به گوشی شما و باتری آن آسیبی وارد نمی‏کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.