اپلیکیشن

تلفن همراه

February 12, 2016
16:24 جمعه، 23ام بهمنماه 1394
کد خبر: 76152

آموزش اضافه کردن اکانت دوم به اینستاگرام

چندی پیش اخباری مبنی بر انتشار نسخه جدید اینستاگرام با قابلیت مالتی اکانت یا همان افزودن اکانت اضافه منتشر شد و حال این ویژگی به صورت رسمی برای اینستاگرام انتشار یافته است. در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه می‌توانید از دو و یا تعداد بیشتری اکانت اینستاگرام بر روی یک گوشی یا تبلت استفاده ببرید.
 
لازم به ذکر است که این توانایی برای گوشی‌های اندرویدی و iOS امکان‌پذیر است و دستگاه‌های ویندوزفونی به دلیل عدم دریافت آپدیت اینستاگرام، چنین قابلیتی را هنوز ندارند و بعید هم است که آن را دریافت کنند (به دلیل عدم آپدیت شدن اینستاگرام برای این سیستم عامل که مدت زمان بسیار طولانی این به‌روز رسانی انجام نشده است).
 
افزودن اکانت دوم در اینستاگرام
برای این‌کار، ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی دستگاه خود نصب کنید. برای این‌کار می‌توانید از گوگل پلی و یا اپ‌استور استفاده کنید.
 
پس از این‌کار، وارد اکانت خود شده و سپس از نوار پایین و طبق تصویر، آخرین گزینه سمت راست را انتخاب نمایید.
 
                               
 
پس از آن بر روی نشان سه نقطه که در بالا و سمت راست دیده می‌شود، فشار دهید تا پروفایل‌تان نمایش داده شود.
 
                              
 
پس از آن تا انتهای صفحه پایین بیایید و بر روی گزینه Add Account کلیک کنید.
 
                             
 
در این هنگام یک صفحه جدید برای ورود شما باز می‌شود که می‌توانید مشخصات اکانت دوم خودتان را وارد کنید.
 
                            
 
حال شما وارد اکانت دوم خود شده‌اید که با انتخاب نام‌تان از بالای اکانت در سمت چپ، می‌توانید که بین ۲ اکانت خود به‌راحتی سوئیچ کنید.
 
                           
 
البته شما قادر هستید تا تعداد بیشتری نیز اکانت از این طریق بیفزایید که این بار پس از فشردن قسمت بالا در سمت چپ، بایستی گزینه Add Account را زده و روند قبلی را تکرار کنید.
 
                          
 
پس از این کار اکانت سوم نیز افزوده شده و می‌توانید با باز کردن نوار بالا در سمت چپ، به‌خوبی بین آن‌ها جابجا شده و یا اکانت دیگری را نیز بیفزایید.
 
                         
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.