اپراتورها

تلفن همراه

February 15, 2016
17:53 دوشنبه، 26ام بهمنماه 1394
کد خبر: 76199

ایرانسل بیش از 8100 سایت 3G/4G راه‌اندازی کرد

در ادامه توسعه شبکه باندپهن همراه ایرانسل، هشت‌هزار و صدمین سایت باندپهن همراه (MBB) این اپراتور در ایران راه‌اندازی شد.
 
این اپراتور به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، پس از اخذ پروانه رسمی ارتقای شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر تلفن همراه و ارائه موفقیت‌آمیز خدمات 3G باند پهن همراه در تمامی استان‌های ایران، شبکه 4G/LTE را به‌عنوان آخرین نسل فناوری ارتباطی دنیا، برای نخستین بار در ایران و در آخرین روز آبان ماه ۹۳ در مشهد مقدس راه‌اندازی کرد.
 
ایرانسل همچنین پیش از این، در روز اول شهریور 94 و در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شش هزارمین سایت 3G/4G خود را افتتاح کرده بود و اکنون با ادامه توسعه شبکه، موفق به راه‌اندازی 8100 سایت باندپهن همراه شده است.
 
 بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از 458 شهر و دهستان و 103 مسیر جاده‌ای اصلی معادل با  7737 کیلومتر در تمامی ۳۱ استان کشور تحت پوشش شبکه 3G و بیش از 170 شهر، تحت پوشش خدمات 4G/LTE ایرانسل قرار دارند. نقشه و فهرست مناطق تحت پوشش خدمات باندپهن همراه ایرانسل در وب‌سایت این اپراتور به نشانی irancell.ir/coverage ارائه شده است.
 
مشترکان ایرانسل برای اتصال به شبکه نسل چهارم باید ضمن استفاده از گوشی یا مودم با قابلیت پشتیبانی از این شبکه، نسبت به اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش اقدام کرده و سیم‌کارت ایرانسل خود را نیز به سیم‌کارت «یوسیم» تغییر دهند و یا سیم‌کارت جدید یوسیم خریداری کنند.
 
استفاده از بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، براساس منطقه تحت پوشش، نوع سیم‌کارت و تنظیمات گوشی، بدون محدودیت در سرعت و فناوری، برای تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و دیتای ایرانسل امکان‌پذیر است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.